آمار مبتلایان کرونا در استان اصفهان به ۶۶ مورد رسید

آرش نجیمی با اشاره به اینکه در روز سه شنبه آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل با افزایش ۲۲ نفری نسبت به روز گذشته به ۶۶ مورد افزایش یافت، اظهار داشت: تعداد ۶۶ مورد ابتلا به کرونا کووید ۱۹ تاکنون ثبت شده است.

وی افزود: این ۶۶ مورد مبتلا به کووید ۱۹ در ۱۴ شهرستان اصفهان، اردستان، خمینی شهر، خوانسار، سمیرم، شاهین شهر، شهرضا، فلاورجان، گلپایگان، لنجان، مبارکه، نایین، نجف آباد و نطنز گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعداد تفکیک شده مبتلایان به کرونا کووید ۱۹ را به غیر از شهرستان های کاشان و آران و بیدگل اعلام کرد و گفت: ۳۲ مورد در شهر اصفهان، ۳ مورد در اردستان، یک مورد در خمینی شهر، ۲ مورد در خوانسار، یک مورد در سمیرم، یک مورد در شاهین شهر، ۲ مورد در شهرضا، ۲ مورد در فلاورجان، یک مورد در گلپایگان، ۲ مورد در لنجان، یک مورد در مبارکه، ۵ مورددر نائین، ۷ مورد در نجف آباد و ۶ مورد در نطنز ثبت شده است.

وی بیان داشت: مردان مبتلا نسبت به زنان پیشتاز هستند و تاکنون ۲۹ مورد زن و ۳۷ مورد مرد گزارش شده است که میانگین سن مبتلایان به کرونا کووید ۱۹، ۵۳.۸ سال است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 548269 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟