پذیرش بیش از 28 هزار نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش رکنا از کهگیلویه و بویراحمد؛ حسنعلی عزت خواه در جمع خبرنگاران گفت: از آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا 12 فروردین 6 هزار و 185خانوار با جمعیتی بالغ بر ۲۸ هزار و 374 نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شدند.

عزت خواه افزود: بیشترین پذیرش مسافران نوروزی مربوط به پایگاه اسکان شهرستان بویراحمد با 3 هزار و 675 خانوار و جمعیتی بالغ بر 16 هزار و 265 نفر بوده است.

 وی بیان کرد: شهرستان های گچساران و کهگیلویه به ترتیب در رتبه های بعدی پذیرش اسکان مسافران نوروزی قرار دارند.

عزت خواه تصریح کرد: بیشترین مهمانان نوروزی امسال به ترتیب از استانهای اصفهان، چهار محال بختیاری ، فارس، خوزستان ، خراسان رضوی و تهران بوده است.

کارشناس مسئول اداره تعاون و رفاه آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ۱۲ پایگاه و ۱۶۳ مدرسه جهت اسکان نوروزی توسط آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستانها و مناطق پیش بینی شده بود که از 28 اسفندماه ۱۴۰۱ تا ۱۲ فروردین ماه پذیرای میهمانان و گردشگران نوروزی بود.

حسن اوحدی نیا با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد اسکان نوروزی از جامعه ی بزرگ فرهنگیان بودند افزود: 30هزار نفر روز در ایام نوروز در ستادهای اسکان پذیرش داشته ایم که نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

مریم بردیده/کهگیلویه و بویراحمد

کدخبر: 881927 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟