قند بیستون کرمانشاه، نماینده ایران در مسابقات جهانی کاراته وان ترکیه/ دوئل ورزشکاران ناشنوا و شنوا

حامد دارابی در گفت و گو با خبرنگار رکنا در کرمانشاه اظهار داشت: مسابقات کاراته لیگ جهانی کاراته وان، طی روزهای ۱۸ الی ۲۱ اسفند ماه جاری به میزبانی شهر قونیه در کشور ترکیه برگزار خواهد شد.

 وی افزود: با توجه به سطح آمادگی اعضای تیم کاراته ناشنوایان استان کرمانشاه، برای اولین بار در تاریخ، تیم ناشنوایان کرمانشاه عازم مسابقاتی خواهد شد که با حضور ورزشکارانی از ۱۵۰  کشور که همگی از قهرمانان رنکینگ دار شنوای جهان می باشند حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان کرمانشاه تصریح کرد: هدف از  این حضور تاریخی، کسب تجربه لازم در مسابقات بین المللی و بالابردن سطح آمادگی ورزشکاران برای مسابقات بازی های آسیایی کاراته ناشنوایان میباشد.

 دارابی ادامه داد: با توجه به بالا بودن نرخ ارز و هزینه بالای حضور در این دوره از مسابقات مهم، بحمدالله پس از رایزنی‌های فراوان، جناب آقای مهندس رمضانی مدیر عامل محترم "قند بیستون" و همچنین فرزند ایشان مدیر عامل محترم شرکت "کاویان پخش کالا"باحمایت مالی از ورزشکاران ناشنوا و جبران بخشی از هزینه‌های اعزام، کمک بزرگی را در این راستا داشتند که جا دارد از زحمات مجموعه اداره کل ورزش و جوانان، فدراسیون ورزش های ناشنوایان، مدیران عامل شرکت های "قند بیستون و کاویان پخش کالا" و همچنین برخی از خیرینی که اصرار داشتند نامی از آنها برده نشود، تقدیر و تشکر گردد.

گفتنی است در این دوره از مسابقات "ناهید امیری" در وزن منفی ۵۰ ، "دریا زنگنه" در منفی ۵۵ و "زهرا ابراهیمی" و "آرزو قادری" هم در منفی ۶۸ کیلوگرم برای تیم کرمانشاه در این دوره از مسابقات به روی تاتامی خواهند رفت.

سرمربیگری تیم کاراته ناشنوایان استان در این دوره از مسابقات بر عهده خانم "الهه کیانیان" خواهد بود و "حامد دارابی" نیز به عنوان سرپرست و رئیس هیات در این تورنمنت حضور پیدا خواهند کرد.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 874772 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟