الگو پذیری از شخصیت بی نظیر حضرت زهرا (س) زنان عالم را از سرگشتگی و سردر گمی نجات می دهد.

به گزارش رکنا از هشترود؛ حجت الاسلام یعقوب اباذری گفت: الگو پذیری از شخصیت بی نظیر حضرت زهرا (س) زنان عالم را از سرگشتگی و سردرگمی هویت زنانه در معرکه "زن شرقی و زن غربی" نجات می دهد. 

وی ادامه داد: پایه گذاری تمدن غرب بر اساس بی بند وباری و ابتذال زنانه بوده وشعار آزادی زن ،جز تحقیر و استثمار ودور کردن از طبیعت و فطرت زنانه و ضربه زدن  به  چشمه جوشان عواطف و محبت و احساسات رقیق زنانه ، دست آورد قابل دفاعی ندارد.

وی متذکر شد: ومرد وارگی زن که مخالف فطرت و طبیعت زن است محصول وحشتناک تمدن غربی است. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی در ادامه به مقام حضرت زهرا (س) اشاره کردو افزود: حضرت زهرا در همه شئون زنانگی  خود تمام قله های موفقیت و فضیلت را فتح کرد و نقش بی نظیر همسری ومادری را درکنار وظایف اجتماعی ، فرهنگی ،وسیاسی در نهایت ظرافت و زیبایی ایفا کرد.

اباذری ادامه داد:برای جنس زن هیچ الگویی بالاتر و کامل از حضرت زهرا (س) نمی توان معرفی کرد چرا که ایشان ،  در عین پاکدامنی ، حیا،و عفت و احساسات رقیق  ، عواطف جوشان مهر ومحبت و صفا و درخشندگی زن را برای خود حفظ کردو در میدان ارزشهای معنوی مثل علم وعبادت و تقرب به خدا در اوج بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هشترود تصریح کردحضرت  زهرا (س) در کنار همه آن کارها،  در عرصه مسائل اجتماعی و سیاسی و مدیریت عواطف ، ایستادگی و صبر و مقاومت و حضور هوشمندانه سیاسی و شناخت توطئه دشمن نقش بی بدیل خود را ایفا کردودرراه اصول آرمانی اسلام ودفاع از ولایت با پیکر مجروح خود تا پای جان ایستاد و به مقام شهادت رسید.

حجت الاسلام یعقوب اباذری در آخر، زنان ودختران جامعه ایران را به مطالعه دقیق در خصوص شخصیت بزرگ والهی حضرت زهرا (س) دعوت نمود و از جریان های فرهنگی و فعالان در حوزه زن خواست در معرفی این عطیه الهی به جامعه بشریت تلاش کنند.

اسماعیل رحیمی / هشترود

کدخبر: 856207 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟