خط‌کش طلایی به شهرداری اصفهان رسید

به گزارش رکنا از اصفهان؛ هجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی و نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران صبح امروز سه‌شنبه با حضور مریم جلالی؛ معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مدیران روابط عمومی‌ها و دستگاه‌های مختلف کشور در سالن بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

نشان ویژه و برتر این مراسم در حوزه افکار عمومی «خط کش طلایی»است که این نشان به شهرداری اصفهان اعطا شد.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان در این خصوص گفت: در دنیای امروز، رسانه ها نه تنها بازوی اطلاع رسانی اقدامات سازمان‌های خود، بلکه باید تحلیلگر و منعکس کننده افکار ذینفعان به مدیران جهت سیاست گذاری و برنامه ریزی دقیق تر باشند.

سید علی معرک نژاد ادامه داد: به لطف خداوند و تلاش همکاران مان در اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان مفتخریم که به عنوان یک اداره پیشرو توانسته ایم در این مسیر جز اولین‌ها باشیم.

وی افزود:‌ هم اکنون پروژه افکارسنجی، طرح غیرحضوری کردن پروانه ساختمانی و افکار سنجی عملکرد یک ساله شهرداری اصفهان به اتمام رسیده و چندین پروژه دیگر نیز در حال اجرا است.

در این دوره از سمپوزیوم بین المللی و جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران شهرداری اصفهان در دو بخش افکارسنجی و پاسخگویی به رقابت پرداخته است.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 852567 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟