سارقان مسلح در محاصره پلیس کرمانشاه دستگیر شدند/ بدرقه حافظان امنیت توسط مردم

به گزارش خبرگزاری رکنا از کرمانشاه، ساعت 7 صبح روز سه شنبه 24 خرداد ماه، پلیس کوچه ای را در شهرک معلم کرمانشاه محاصره می‌کند.

مردم این محله با خبرنگار رکنا تماس می‌گیرند و پس از تشریح ماجرا، خواهان اطلاع از موضوع می‌شوند.

آنان می‌گویند پلیس پس از محاصره یک واحد مسکونی و اجرای یک عملیات غافلگیرانه با حفظ قوانین، سه نفر را دستگیر می‌کند و این سه مجرم دستبند بدست از محل خارج می‌شوند.

مردم، پرسنل نیروی انتظامی را محاصره، و با گفتن نیروی انتظامی تشکر تشکر، حافظان امنیت را بدرقه می‌کنند.

خبرنگار رکنا برای اطلاع از موضوع، به سراغ سرهنگ علیرضا دلیری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه رفت.

وی در تشریح این عملیات اظهار داشت: روز یکشنبه 22 خردادماه همکاران انتظامی در گشت هدفمند خود به یک دستگاه خودرو مشکوک و درخواست توقیف آن را اعلام می‌کنند.

دلیری ادامه داد: این خودرو به دستور توقف عمل نمی‌کند و پلیس نیز با کسب دستور قضایی و قانون بکار گیری سلاح، خودرو را متوقف می‌کند.

رئیس پلیس کرمانشاه تصریح کرد: چهار سرنشین خودرو پس از توقیف اقدام به فرار می‌کنند و همکاران ما نیز مجددا با حفظ بکار گیری سلاح و قانون، یکی از سارقان را زمین گیر و دستگیر می‌کنند.

وی افزود: پس از این اقدام، عملیات اطلاعاتی برای شناسایی آن سه سارق آغاز و در نهایت پس از دو روز کار اطلاعاتی، روز سه شنبه صبح همکاران انتظامی با محاصره مخفیگاه آنان، اقدام به دستگیری این سه سارق می‌کنند.

دلیری در پایان ضمن تشکر از ابراز محبت مردم گفت: از منزل این سارقان مسلح، مقادیر زیادی کالای مسروقه و دستگاه ماینر فعال کشف و ضبط شده است که البته تحقیقات برای شناسایی وجود دیگر عوامل احتمالی این باند ادامه دارد.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 792486 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟