برگزاری رقابتهای کشوری اسکیت سرعت استانهای جنوبی به میزبانی یاسوج

به گزارش رکنا از یاسوج، احسان بهرامی اظهار داشت: انتخاب و تعیین شهر یاسوج به عنوان میزبان این دوره از رقابت‌ها از سوی فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران انجام شده است. 

وی افزود: زمان دقیق برگزاری این دوره از رقابت‌ها در شهر یاسوج به زودی از سوی فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران مشخص و اعلام می‌شود. 

رییس هیأت اسکیت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از برگزاری این دوره از رقابت‌ها در شهر یاسوج استعدادیابی و کشف استعدادهای برتر از بین اسکیت بازان پسر رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان استان‌های جنوبی کشور است. 

بهرامی عنوان کرد: ۱۲ تیم اسکیت سرعت پسران رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان از هفت استان جنوبی کشور در این دوره از رقابت‌ها حضور یافته و به مصاف یکدیگر می‌روند. 

وی ابراز داشت: این هفت استان جنوبی کشور شامل کهگیلویه و بویراحمد، فارس، اصفهان، بوشهر، خوزستان، هرمزگان و کرمان است. 

بهرامی گفت: نبود پیست استاندارد و سالن مناسب برای انجام تمرین و برگزاری رقابت‌های استانی و ملی از مهمترین مشکلات و کمبودهای رشته ورزشی اسکیت در کهگیلویه و بویراحمد است. 

وی اظهار داشت: امید است که این مشکلات و کمبودها با حمایت هر چه بیشتر مسئولان فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران و اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برطرف شود. 

بهرامی افزود: ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود در رشته ورزشی اسکیت در کهگیلویه و بویراحمد چشمگیر است و با حمایت‌های لازم نیز می‌تواند در کشور مطرح شود.

کدخبر: 792311 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟