همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در محمود آباد نمونه برگزار می شود

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، مهدی بهشتی مقدم در این باره اظهارداشت: با توجه به تاثیر ورزش در  سلامت جسم و روان  و اهمیت آن در کاهش آسیب های اجتماعی یکی از برنامه های مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر محمود آباد نمونه، تشویق شهروندان به ورزش است.

وی افزود: یک شهر پویا و شاداب با داشتن شهروندانی که جسمی سالم داشته باشند تحقق پیدا می کند و ما نیز در این زمینه برنامه هایی را تدارک دیده ایم تا نشاط شهروندان بیشتر شود.

بهشتی مقدم یادآورشد: با توجه به آغاز هفته کرامت و به مناسبت میلاد امام مهربانی ها حضرت امام رضا (ع)  همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به همت شورا و شهرداری و همکاری شورای اسلامی و  هیئت ورزشهای همگانی شهر محمود آباد نمونه در روز جمعه ۲۰ خرداد برگزار می شود.

وی اظهارداشت: این همایش پیاده روی ساعت 9 صبح روز جمعه از مزار شهدای گمنام به سمت آرمستان در شمال شهر برگزار می شود و در پایان به شرکت کنندگان هدایایی اهدا می شود.

شهردار محمود آباد نمونه گفت: به منظور تشویق شهروندان به حضور در برنامه های ورزش خانوادگی با هدف ترویج فرهنگ ورزش همگانی در بین خانواده ها این همایش بزرگ پباده روی خانواده در دستور کار قرار گرفته است.

بهشتی افزود؛ در این رویداد ورزشی علاوه بر برپایی جشن و برنامه های فرهنگی، هنری و مسابقات محلی بیش از ۵۰ جایزه شامل دوچرخه و هدایای دیگر در نظر گرفته شده که به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا می شود.

وی از همه شهروندان و خانواده های محمودآباد نمونه دعوت کرد در این پیاده روی شرکت کنند.

 

کدخبر: 790054 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟