رمال و دعانویس کلاهبردار در مریوان در دام پلیس افتاد

به گزارش رکنا از کردستان _مریوان؛ سرهنگ کامبیزرستم نیا در تشریح این خبر، گفت: در پی مراجعه چند نفراز شهروندان به پلیس آگاهی شهرستان مبنی بر اینکه یک نفر با روش های متقلبانه و تحت عنوان دعانویسی مبلغی را از آنها کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: در تحقیقات بعمل آمده محرز شد، فرد کلاهبردار تحت عنوان دعانویس و رمال افراد ساده لوح را به دام انداخته و با دادن وعده های واهی جهت حل مشکلات و گرفتاریهای آنها با استفاده از دعا نویسی ورمالی مبالغ زیادی را از آنها کلاهبرداری می نماید.

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان تصریح کرد: ماموران پلس آگاهی با اقدامات فنی این فرد رمال را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به بزه خود اعتراف کرد، افزود: تاکنون تعداد ۱۰ نفر از مالباختگان در این رابطه شناسایی که بیش از ۶۵۰ میلیون ریال از آنها کلاهبرداری شده است.

سرهنگ رستم نیا ضمن هشدار به افراد کلاهبردار و شیاد، به شهروندان توصیه کرد: فریب این گونه افراد شیاد را که به عنوان پیش گو، فال گیر و غیره اقدام به کلاهبرداری می کنند نخورند و در صورت برخورد با موارد این چنینی مراتب را از طریق تلفن۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

 

 

کویستان عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 784278 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟