ستایش حسینی به اردوی دوم تیم ملی والیبال نوجوانان دختر راه یافت

به گزارش خبرگزاری رکنا از سمنان، رئیس هیات والیبال استان سمنان با اعلام خبر دعوت از ستایش حسینی به دومین اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران گفت: بر اساس فهرست اعلام شده از سوی کادر فنی تیم ملی والبیال نوجوانان دختر، ۴۰ بازیکن را در قالب ۲ گروه الف و ب برای حضور در این اردو معرفی کردند.

لیگ-برتر-والیبال-بانوان-میزبان-گروه-تیم-برنامه-نتایج-متمرکز-800x400

امیر حسین صادقی افزود: دعوت‌شدگان گروه الف از ۱۵ تا ۱۷ آبان و دعوت‌شدگان گروه ب از ۱۷ تا ۲۰ آبان در اردوها حاضر خواهند شد و نام ستایش حسینی در فهرست گروه الف قرار گرفته است.

وی افزود: بازیکنان دعوت شده باید جواب تست پی سی آر منفی(تست ابتلا به ویروس کرونا) به تاریخ یک روز قبل از ورود به اردو را به همراه مدارک شناسایی در روز پذیرش ارائه دهند.

صادقی در خصوص گفت: دومین مرحله از اردوهای انتخابی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر از ۱4 آبان در اردوگاه کشوری شهید بهشتی اصفهان با ورود بازیکنان آغاز خواهد شد.

رئیس هیات والیبال استان سمنان ضمن آروزی موفقیت برای حسینی نماینده استان سمنان در اردوی انتخابی تیم ملی، گفت: بر اساس طرح استعدادیابی فدراسیون والیبال، بازیکنان مستعد از مدارس و آکادمی های سراسر کشور شناسایی و در نخستین اردو شرکت کردند که نفرات برگزیده به مرحله دوم راه یافتند.

صادقی بر تقویت زیرساخت‌ها و تجهیزات سخت افزاری این رشته ورزشی در شهرستان‌های استان نقشی مهم در قهرمان‌پروری تاکید کرد.

شایان ذکر است، نخستین اردوی انتخابی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر پس از تست‌گیری از ۱۲۱ بازیکن در ۶ مرحله و معرفی 40 بازیکن برای اردوی دوم  به پایان رسید.

 

 

کدخبر: 736502 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟