در آخرین لیست ثبت نام کنندگان برای نامزدی شورا کسی را در حد خود نمی بینم !!؟؟

به گزارش رکنا از ارومیه ،شهردار ارومیه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:

در حال حاضر تعداد کارکنان مدیریت شهری در حوزه های مختلف، ۲.۷ برابر چارت سازمانی آن است که شکاف بسیار بزرگی به شمار می رود که البته برنامه ای برای تعذیل این تعداد نداریم.

مجید آقازاده اظهار داشت : چارت سازمانی شهرداری ارومیه، حدود هزار و ۸۰۰ نفر است، بیش از چهارهزار و ۸۶۰ نفر در این نهاد مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین مشکلات مدیریت شهری ارومیه که از دوره پیشین باقی مانده، موضوع بدهی های شهرداری است، عنوان داشت: در حال حاضر، شهرداری ۸۹۵ میلیارد تومان در حوزه های مختلف بدهی دارد که البته ما توانسته ایم از افزایش آن جلوگیری کنیم.

وی گفت: از این میزان ۲۰۷ میلیارد تومان بدهی به تامین اجتماعی، ۲۸۰ میلیارد تومان بدهی به بانک ها و ۱۹۶ میلیارد تومان نیز بدهی به پیمانکاران است.

شهردار ارومیه افزود: البته در حال حاضر نزدیک به ۳۰۰ میلیارد تومان نیز در بخش های مختلف، مطالبه داریم که نسبت به بدهی ها، رقم بسیار کمتری است.

آقازاده اظهار کرد: این بدهی ها در حالی است که میزان بودجه مصوب امسال شهرداری ارومیه، هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی وجود مشکل در تهاتر زمین های مربوط به کمربندی دوم ارومیه و تقاطع آذربایجان را یکی دیگر از معضلات باقی مانده از مدیریت پیشین شهرداری ارومیه دانست و اضافه کرد: دنبال حل این مساله هستیم و پیگیری های زیادی برای بهبود وضعیت انجام شده است.

شهردار ارومیه در خصوص معضلات مربوط به اتوبوسرانی شهر ارومیه و جایگاه های سی ان جی تعطیل شده نیز بیان کرد: مشکل اتوبوسرانی به سال ۱۳۹۰ برمی گردد که با یک سری دخالت ها، اتفاقاتی در این دوره آغاز شد و البته با همه توان سعی در حل این مشکل داریم.

آقازاده گفت: در مورد سی ان جی های تعطیل شده نیز همه جایگاه ها به علت مشکلات عدیده فنی، طی سال گذشته و از خرداد ۱۳۹۹ تعطیل شده اند که البته بنا به دلایل خاصی، در دوره جدید مدیریت شهری این مشکل سر برآورده است.

وی بدون اشاره به این دلایل افزود: در صدد هستیم که مدیریت این جایگاه ها را به بخش خصوصی واگذار کنیم تا این معضل به طور کامل برطرف شود.

آذربایجان‌غربی/ معجنی 

کدخبر: 709696 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟