پخش ویژه برنامه 90 قسمتی «و خدایی که در این نزدیکی است» در برنامه‌های صدا و سیما

به گزارش رکنا ازاصفهان، ایمان خواجه با اشاره به ویژه برنامه تابستانه 1400 اوقاف اصفهان اظهار داشت: ویژه برنامه اذانگاهی با عنوان «و خدایی که در این نزدیکی است» به صورت زنده و تولیدی در این ایام و در 90 قسمت در دستور کار است.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها قرار است قبل از اذان ظهر از شبکه های مختلف سیما از جمله شبکه اصفهان و شما پخش شود، اضافه کرد: هدف از تولید و پخش این برنامه‌ها تولید بر محتوای جدید با رویکرد خلاقانه است چرا که طی چند سال اخیر اغلب برنامه های سیما در زمینه نیایش، قران و اذان به صورت تکرار پخش می‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه برای تولید و پخش برنامه‌های اذانگاهی از ظرفیت بقاع متبرکه در شهرستانهای مختلف استان اصفهان استفاده خواهیم کرد، ابراز داشت: این برنامه به صورت گفتگو محور و با موضوع قرآن، آداب نماز و زیارت، نیایش و معرفی بقعه دسته بندی و تولید خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های زنده به مدت 45 دقیقه و برنامه های تولیدی بین 30 تا 35 دقیقه است، افزود: تلاش بر این است تا در هر یک از شهرستان‌ها از ظرفیت علما و کارشناسان و اشخاص برجسته قرآنی برای تولید محتوا استفاده شود.

خواجه با بیان اینکه تولید موفق برنامه‌های مذهبی در ایام ماه مبارک رمضان با همکاری اوقاف استان اصفهان و مرکز سیمای استان منجر به ارائه پیشنهاد از سوی مرکز سیمای اصفهان برای تولید برنامه اذانگاهی بوده است، اضافه کرد: آغاز این برنامه به میزبانی آستان مقدس امامزاده سید محمد خمینی شهر بود که به صورت زنده از شبکه مرکز اصفهان پخش شد.

وی ضمن قدردانی از صدا و سیمای مرکز اصفهان و شبکه شما و به ویژه آقای حقوقی مدیر تولید شبکه اصفهان برای همکاری در پخش این برنامه تصریح کرد: تهیه کننده این برنامه آقای ابوترابیان و مدیر تولید آن نیز محمد امین صادقی است که از زحمات این دو بزرگوار نیز کمال قدردانی را داریم.

اصفهان –بهمن راعی

 

کدخبر: 700961 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟