مرگ خواهر در اقدام هولناک برادرخشمگین / مادر خانواده زخمی شد

ساعت 8 شب دیروز-دوشنبه -زن 76 ساله ای به نام عشرت در تماس با دختر 55 ساله اش ادعا کرد که پسر خانواده او را اذیت می کند و زندگی را برایش جهنمی کرده است.

ناهید که 5 سالی می شد ازدواج کرده بود همزمان که به سمت خانه مادرش حرکت می کرد با برادر دیگرش تماس گرفت و او را در جریان قرار داد و خواست او نیز برای کنترل کردن اوضاع راهی خانه مادرش شود.

ساعتی بعد وقتی برادر دیگر خانواده با نگرانی خود را به پشت در خانه مادرش رساند و دید کسی در را باز نکرده و پاسخگوی موبایل ها و زنگ تلفن خانه نیست خود را به هر روشی شده بود به داخل خانه رساند و با جسد خونین ناهید و پیکر نیمه جان مادرش مواجه شد.

ساعت 11:30دقیقه شب بود که پلیس و اورژانس در جریان این جنایت خانوادگی قرار گرفتند و ماموران کلانتری 147گلبرگ تهران خود را به طبقه اول ساختمانی در خیابان دماوند رساندند و با انتقال عشرت به بیمارستان ماجرای مرگ ناهید را به بازپرس احمد بیگی از دادسرای امور جنایی تهران مخابره کردند.

در همان تحقیقات میدانی مشخص شد قاتل برادر 54ساله مقتول است که بیماری روحی و روانی دارد و پس از قتل گریخته است.

ماموران پلیس در این مرحله و با به دست آمدن ردپاهایی از قاتل فراری به تعقیب وی پرداختند و توانستند شاهرخ را در اطراف تهران شناسایی و در کمتر از 10 ساعت وی به دام اندازند.

شاهرخ که ساعت 8 صبح امروز دستگیر شده است قتل را به گردن گرفت و ادعا کرد در شرایط روحی و روانی بدی دست به این اقدام زده است.

برادر جنایتکار گفت:با مادرم حرفم شده بود که سروکله خواهرم پیدا شد فهمیدم مامان عشرت او را خبر کرده است هردوی آنها به من گیر دادند تا اینکه عصبانی شده و با چاقو هردو رازدم و خانه را ترک کردم.

بنابه این گزارش:تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

کدخبر: 75559 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟