حمله سارقان نقابدار به زنان مقابل چشم همسران

چندی قبل مرد جوانی با مراجعه به پلیس در شکایتی از سرقت اموال همسرش توسط سه سارق خشن خبر داد. مرد شاکی به ماموران گفت: در حاشیه جاده قدیم نیشابور مشغول استراحت بودم تا به مسیرم ادامه دهم. هنوز نیم ساعتی نبود که توقف کرده بودم که سه مرد نقاب دار به سمت ما آمدند.
شاکی اضافه کرد: مردان نقاب پوش ابتدا من را مورد ضرب و شتم قرار داده و بعد به سمت همسرم رفته و با تهدید چاقو تلفن همراه و طلاهای او را سرقت کرد. سه پسر سارق سپس با استفاده از موتور سیکلت فرار کردند.
با ثبت این شکایت و با توجه به حساسیت موضوع ماموران کلانتری طرق مشهد تحقیقات خود را آغاز و توانستند ردپای یک سارق سابقه دار را در زورگیری از مرد جوان و همسرش بدست آورند. سرانجام با انجام تحقیقات گسترده یکی از سارقان شناسایی و دستگیر و به جرمش اعتراف کرد. با اعترافات سارق 36 ساله دو همدست20 و 21 ساله او نیز در شرق مشهد شناسایی و دستگیر شدند. سردسته باند زورگیران نقاب پوش در تحقیقات به ماموران پلیس گفت: من و دو همدستم در بوستان ها و پارک های مشهد می چرخیدیم و با شناسایی زن و مردان جوان به آنها نزدیک شده و با تهدید قمه و چاقو سرقت می کردیم. بسیاری از سرقت هایمان را در غرب مشهد انجام دادیم و چون مردان می ترسیدند بلایی سر همسرشان بیاید در مقابل تهدید ما واکنش نشان نداده و تسلیم می شدند. سارق زورگیر اضافه کرد: بسیاری از زنان و مردان با تهدید ما و از ترس شکایت نمی کردند و همین باعث شد ما از 50 میلیون تومان از این راه به دست آوریم.
سرهنگ محمد بوستانی رئیس پلیس مشهد گفت: تحقیقات برای شناسایی سایر جرایم این سه متهم ادامه دارد.

کدخبر: 73443 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟