پاکسازی ارتفاعات کوسالان از لوث گروهک‌های تروریستی / رزمایش بزرگ سپاه بیت‌المقدس در منطقه

سردار سرتیپ پاسدار محمد‌تقی اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز( چهارشنبه ) درحاشیه رزمایش بزرگ سپاه بیت‌المقدس در منطقه کوسالان سروآباد، به اهداف برگزاری این رزمایش اشاره کرد و اظهار داشت: متأسفانه چندسالی بود افراد وابسته به گروهک‌های ضد‌انقلاب در این منطقه موجب آزار و اذیت مردم شده بودند که این اقدام در راستای تأمین امنیت و آسایش مردم انجام شد.

وی با اشاره به طبیعت بکر منطقه کوسالان افزود: افراد وابسته به گروهک‌های ضد‌انقلاب این مناطق را که دارای طبیعتی بکر و مستعد برای دامداری است و برای مردم ارزشی حیاتی دارد جولانگاه خود کرده ‌و باعث شده بودند مردم احساس امنیت نداشته باشند و دامداری خود را رها کنند.

به‌گفته فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه، دام‌هایی که برای مردم درآمدزا بودند و بسیاری از مردم معیشت خود را از طریق دامداری تأمین می‌کردند دیگر در منطقه کوسالان نمود سابق را نداشتند و مردم از این مسئله متضرر شده بودند.

وی گفت: یکی از دلایل اصلی این مسئله، ناامنی‌‌ای بوده است که گروهک‌های ضدانقلاب به وجود آورده‌اند اما با تلاش نیروهای قرارگاه شهید شهرامفر و سپاه بیت‌المقدس که جای قدردانی دارد، این منطقه پاک‌سازی شده و باقیمانده این افراد که خود را مخفی کرده‌اند در حال پاک‌سازی هستند.

سردار اوصانلو به گروهک‌های ضدانقلاب هشدار داد: پاک‌سازی این‌ مقرها تا نابودی آخرین نفر از این افراد ادامه خواهد داشت. این جرثومه‌های فساد که باعث ایجاد ناامنی برای مردم می‌شوند باید نابود شوند و مردم نیز باید در این مسئله ما را یاری کنند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه ابراز داشت: وجود این تروریست‌ها امنیت مردم را مخدوش کرده بود و مردم باید کمک کنند تا امنیت ایجاد شود و ارتقا یابد و زندگی باآرامشی داشته باشند.

سردار اوصانلو یادآور شد: ایجاد امنیت آرامش را به‌همراه خواهد داشت و این در حالی میسر خواهد بود که این تروریست‌ها که آرامش مردم را مخدوش کرده‌اند نابود شوند و در منطقه حضور نداشته باشند.

 منبع : تسنیم