شلیک 140پهپاد و موشک مقاومت به 4 شهر اسرائیل / تل‌آویو به بن بست رسید

« نوام امیر» خبرنگار شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعتراف کرد که تعداد هواپیماهایی که نیروی هوایی این رژیم با مداد امروز برای جست و جوی یک پهپاد شلیک شده از لبنان فراخوانده بود، بی‌سابقه و نشان دهنده عدم آمادگی نیروی هوایی اسرائیل برای جنگ در رابطه با تهدید سلاح هسته‌ای است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع نظامی این رژیم اعلام کرد که بقایای پهپاد شلیک شده از سمت لبنان پیدا نشده است.

این منبع نظامی گفت که این پهپاد نزدیک به یک ساعت در آسمان شمال فلسطین اشغالی پرواز کرد و رژیم صهیونیستی نتوانست آن را رهگیری کند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از این منبع اعلام کرد که این پهپاد در آسمان ویکنعام در جنوب حیفا ناپدید شده و رهگیری نشده است.

 منابع رسانه‌ای بامداد امروز از حمله پهپادی حزب‌الله لبنان به مناطقی در شمال فلسطین اشغالی و به ویژه شهر اشغالی حیفا و ناکامی سامانه‌های پدافندی ارتش رژیم صهیونیستی در رهگیری پهپادها خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در این باره گزارش دادند که آژیر هشدار نفوذ پهپاد در تل آویو ،نهاریا، عکا و خلیج حیفا به صدا درآمده است.

بر پایه این گزارش، آژیرهای خطر در مناطق مذکور از ۲۰ دقیقه قبل به صدا درآمده و متوقف نمی‌شود.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کردند که پس از حضور پهپادهای حزب‌الله، آژیر هشدار در پایگاه هوایی رامات داوید به صدا درآمد.

این رسانه‌ها همچنین گزارش دادند که در پی این حمله پهپادی، بیش از یک میلیون شهرک نشین صهیونیست به پناهگاه‌ها فرار کرده‌اند.

در همین راستا، منابع امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حزب‌الله لبنان یک عملیات ترکیبی را با شلیک چند موشک و همچنین پرتاب ۳ فروند پهپاد به سمت حیفا انجام داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی پیش‌تر به کشته شدن سرگرد «اویرام حریف» معاون فرمانده گردان «۹۳۰۸» در درگیری‌های جنوب لبنان و همچنین به زخمی شدن ۲۵ نظامی خود در محورهای درگیری در نوار غزه و جنوب لبنان اعتراف کرده بود.

ارتش رژیم صهیونیستی دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

براساس گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات رژیم صهیونیستی تا این لحظه حدود ۲ هزار و ۵۰۰ شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

وزارت بهداشت لبنان از افزایش شمار شهدای این کشور در حملات رژیم صهیونیستی به ۲ هزار و ۵۴۶ نفر خبر داد.

این وزارتخانه شمار زخمی‌ها را نیز ۱۱ هزار و ۸۶۲ نفر اعلام کرد.

منبع : ایرنا