نصیبی : اگر اسراییل شیطنت کند، پاسخ کوبنده‌تر خواهد بود / حضور رهبری هشدار برای دشمنان بود

به گزارش خبرنگار پارلمانی رکنا ، امید نصیبی اظهار داشت: فرمایشات رهبری همیشه تثبیت کننده مسائل منطقه است. شاید تردیدها، مشکلات و دودلی هایی در داخل کشور باشد ولی وقتی پای مسائل راهبردی و امنیتی به میان می آید، همه پای فرمایشات رهبری هستند و اتفاق نظر دارند. اینجا دیگر سلیقه های شخصی و یا وابستگی های جناحی و حزبی معنا ندارد.

نصیبی تأکید کرد: حضور رهبری به این شکل در نماز جمعه ، هشدار برای افراد بیرون از منطقه  و دلگرمی برای مردم و درون منطقه بود.

وی در پاسخ به این سوال که "با این فرمایشات، آیا احتمال حمله مجددی از سوی رژیم غاصب اسراییل وجود دارد؟" گفت: اگر چه ما باید هشیار باشیم و لی اسراییل ضعیف تر از آن می نماید که هست. بدون تردید اگر خیال شیطنت داشته باشد با پاسخی بسیار کوبنده تر مواجه خواهد شد. به نظر من اسراییل فقط می تواند به راه همیشگی اش یعنی ترورهای کور بسنده کند که آن هم بی پاسخ نیست.

این عضو کمیسیون امور شوراهای مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از اظهارات خود به سفر اخیر وزری امرو خارجه به لبنان با وجود تهدیدات اسراییل و وزیر نفت به عسلویه اشاره کرد و گفت: پیام حضور وزیر خارجه در لبنان که مشخص است و نشان از همبستگی ما با ملت لبنان و فلسطین

 می دهد و تهدیدات اسراییل را پوچ می شمارد. همین طور حضور وزیر نفت نیز نشان می دهد که در هیچ شرایطی چرخ اقتصاد شکور لنگ نمی ماند .

 

کدخبر: 1048592 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟