عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: جواب یاوه‌گویی نتانیاهو را خواهیم داد/ حزب الله از بین نرفته و نمی رود

به گزارش خبرنگار پارلمانی مجلس ، در پی اظهارات شب گذشته نتانیاهو درخصوص تهدید زیرساخت های کشورمان، محمد میرزایی اظهار داشت: اسراییل خودش روی انباری از مواد منفجره نشسته است، چه طور در این شرایط و با علم به قدرت و صلابت  جمهوری اسلامی، دست به تهدید میزند؟ به نظر من این رفتارها ناشی از ترس و نشانه اضمحلال رژیم صهیونیستی است.

نماینده مردم تکاب در مجلس دوازدهم تصریح کرد: این اظهارات در واقع حمله‌ی پیشدستانه و از سر ترس، نگرانی و زبونی است  وگرنه خودشان هم می دانند که حریف این میدان نیستند. جمهوری اسلامی نیز به موقع پاسخ این گزافه‌گویی را خواهد داد.

میرزایی در بخش دیگری از اظهارات خود  به برخی شبهات مبنی بر ازبین رفتن پایگاه ایران در لبنان اشاره کرد و گفت: این که حزب الله از بین رفته است، فقط یک توهم است هر چند فرمانده دلیر خود را از دست داده باشند.

وی افزود : حزب الله یک حرکت خودجوش چند روز ه نبود بلکه طی سی سال گذشته، ساختار سیاسی و نظامی قدرتمندی ساخته که در صورت حذف هر فردی، دیگری به جای او می نشیند همان طور که وقتی سیدعباس موسوی به شهادت رسید، سید حسن نصرالله جای او را گرفت و به حزب الله را به اینجا رساند.

وی تأکید کرد: به نظرم جانشین سید حسن نصرالله مشخص شده ولی به دلایلی هنوز رسانه ای نشده است. حزب الله از بین نرفته و نمی رود.

کدخبر: 1046724 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟