محسنی اژه‌ای: ایران بیش از گذشته از جریان مقاومت حمایت می‌کند/ حضورمحسنی اژه‌ای و پورمحمدی و بختیاری در دفتر حزب‌الله در تهران

به گزارش رکنا از قوه قضاییه ، مراسم « عرض تسلیت»به مناسبت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان از روز یکشنبه در محل دفتر این حزب در تهران برپا شده است.

غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح امروز(سه‌شنبه ) در حاشیه حضور در دفتر مرکزی حزب‌الله در تهران برای عرض تسلیت در پی شهادت سید حسن نصرالله در جمع خبرنگاران گفت: رژیم غاصب صهیونیستی خطوط قرمز را رد کرده و وارد مرحله جدیدی از اقدامات جنایتکارانه شده است.

وی با بیان اینکه مجاهدان در راه خدا قطعاً در برابر این جنایت‌ها بیش از گذشته استقامت می‌کنند، گفت: دشمن صهیونیستی و آمریکا بدانند که با این گونه جنایت‌ها پرچم حزب‌الله و مقاومت بر زمین نخواهد ماند و مطمئن باشند انتقام این جنایت‌ها از آنها گرفته می‌شود.

اژه‌ای تاکید کرد:  آنها تصور نکنند که با این گونه ترورها و اقدامات جنایتکارانه یک مکتب انقلابی تربیت یافته در دامن اسلام و آموزه‌های اسلامی و عقلانی از بین می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران مثل گذشته و بیش از گذشته از جریان مقاومت حمایت می‌کند.

گفتنی است ،  امروز ( سه شنبه ) حجت‌الاسلام والمسلمین «محسنی اژه‌ای» رئیس قوه قضاییه  و حجت الاسلام والمسلمین «مصطفی پورمحمدی» وزیر پیشین و سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد بطور جداگانه  برای عرض تسلیت در پی شهادت سید حسن نصرالله در دفتر مرکزی حزب الله لبنان در تهران حضور یافتند.

«عبدالله صفی الدین» رئیس دفتر حزب‌الله لبنان در تهران میزبان مدعوین این مراسم است.

محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه در این مراسم دفتر یابود شهادت سید حسن نصرت الله را امضا کرد.

غلامحسین محسنی اژه‌ای در دفتر مرکزی حزب‌الله در تهران برای عرض تسلیت در پی شهادت سید حسن نصرالله حاضر شد

غلامحسین محسنی اژه‌ای در دفتر مرکزی حزب‌الله در تهران برای عرض تسلیت در پی شهادت سید حسن نصرالله حاضر شد

کدخبر: 1046576 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟