حمله موشکی حزب الله به محل های تجمع نظامیان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری فلسطینی سما، حزب الله لبنان محل تجمع نظامیان صهیونیست در پایگاه «المطله» واقع در شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات موشکی قرار داد.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه خود در این باره اعلام کرد: در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت شجاع آن و در دفاع از لبنان و مردم آن، مجاهدان ما امروز (سه شنبه ) ساعت ۷:۴۰ صبح به وقت محلی تجمع نظامیان دشمن در پایگاه المطله را هدف حملات موشکی قرار دادند.

حزب الله در بیانیه دیگری نیز اعلام کرد که ساعت ۸:۰۵ دقیقه صبح به وقت محلی با تعدادی موشک تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیست نشین المطله را هدف قرار داده است.

حزب الله در سومین بیانیه امروز( سه شنبه ) خود نیز از هدف قرار دادن توپخانه ای محل تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیست نشین «اویویم» در ساعت ۸:۵۵ دقیقه صبح به وقت محلی خبر داد.

در مقابل، توپخانه های رژیم صهیونیستی مناطق کفرکلا، العدیسه، الخیام و الوزنی در جنوب لبنان را بمباران کردند.

برخی منابع رسانه ای گزارش دادند که در جریان حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک مرکز امدادی در منطقه «مشغره» واقع در بخش البقاع لبنان ۸ نفر شهید شدند.

خبرگزاری رسمی لبنان نیز اعلام کرد که جنگنده های رژیم صهیونیستی به منطقه «الداودیه» واقع در جنوب لبنان حمله کرده و در نتیجه آن ۱۰ نفر شهید و ۵ نفر دیگر مجروح شدند.

منبع : ایرنا

کدخبر: 1046567 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟