شهید نیلفروشان بسیار ثابت‌قدم و باروحیه بود

به گزارش رکنا، سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در دیدار با خانواده شهید عباس نیلفروشان ، از این سردار شهید به عنوان فردی ثابت‌قدم، پرانرژی و الگویی برای همه یاد کرد.

سردار سلامی با اشاره به دوستی دیرینه‌اش با شهید نیلفروشان، گفت: شهید نیلفروشان شخصیتی قوی، آرام و با ایمانی قوی داشت و در تمام طول زندگی‌اش، الگوی شجاعت و مدیریتی قوی بود.

وی افزود: دیدارهای روزانه ما با شهید نیلفروشان نشان از عمق دوستی و همدلی ما بود. او حتی در سخت‌ترین شرایط نیز آرامش و امیدواری خود را حفظ می‌کرد.

فرمانده کل سپاه، شهادت شهید نیلفروشان در کنار سید حسن نصرالله را افتخاری بزرگ دانست و گفت: شهادت در کنار چنین شخصیت برجسته‌ای، نشان از جایگاه والای شهید نیلفروشان در اسلام و انقلاب دارد.

سردار سلامی با تأکید بر اینکه شهادت بالاترین مرتبه نزد خداوند است، اظهار داشت: شهادت شهید نیلفروشان، تحولی بزرگ در صحنه اسلام ایجاد خواهد کرد و خون پاک او الهام‌بخش نسل‌های آینده خواهد بود.

در پایان این دیدار، فرمانده کل سپاه با ابراز همدردی با خانواده شهید نیلفروشان، بر ادامه راه شهدا تأکید کرد و گفت: ما با الهام از شهدا، راه مقاومت و ایستادگی را ادامه خواهیم داد.

 

کدخبر: 1046004 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟