اگر انتقام سخت را می گرفتیم، امروز اسرائیل جسارت پیدا نمی کرد

به گزارش خبرنگار پارلمانی رکنا ، جبار کوچکی نژاد تصریح کرد: باید بپذیریم که یکی از موثرترین چهره های جهان اسلام را از دست دادیم ولی این به معنای از بین رفتن جبهه مقاومت نیست بلکه تاریخ شیعه نشان داده که هر بار یکی از رهبرانمان را از دست داده ایم، مردم وارد انسجام جدیدتر و کامل تری می شوند. برای مثال بعد از شهادت شهید بهشتی دیدیم که چگونه نیروهای متدین اوج گرفتند . این موضوع در طول هشت سال جنگ تحمیلی هم قابل رویت بود. الان نیز در خصوص شهادت سید حسن نصرالله تکرار می شود.

نماینده مردم رشت در مجلس دوازدهم در پاسخ به این سوال که "موضع کشور ما در مقابل این حادثه چگونه خواهد بود؟" چنین گفت: طبق بند 3 اصل 175 قانون اساسی هر جا که منافع مادی و معنوی ما به خطر می افتد نیروهای نظامی باید وارد عمل شوند. اگر پس از شهادت شهید هنیه که مهمان ما بودند، اقدام تنبیهی به موقع و انتقام سخت گرفته می شد، امروز این اتفاق نمی‌افتاد. سوال ما و دوستانمان در جبهه مقاومت این است که چرا تعلل می‌کنند؟

کوچکی نژاد تصریح کرد: آقایان باید درباره این تعلل و مصلحت اندیشی باید به افکار عمومی داخلی و گروه های مقاومت پاسخ دهند.

نماینده مردم رشت تأکید کرد: اگر همان روز جواب می‌دادیم امروز نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیست در سازمان ملل وقیحانه نمی‌گفت که اگر شما بزنید، ما هم می‌زنیم. این در حالی است که اول آن ها سردار ما را شهید کردند و حالا وقت انتقام ماست.

کوچکی نژاد تصریح کرد: حالا که رهبری هم فتوای انتقام گیری را داده اند، اگر کسانی در شورای امنیت ملی و یا کسانی در داخل مانع این انقام می شوند، باید به مردم معرفی کنند.

وی در پایان یادآور شد: هر کاری اگر به موقع انجام شود، موثر است اگر از وقتش بگذرد، فایده ندارد.

کدخبر: 1045909 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی