موساد درون دستگاه های پیجر حزب الله ماده منفجره PETN کار گذاشته بود

به گزارش دیده بان ایران، اسکای نیوز نوشت: موساد درون دستگاه های پیجر حزب الله ماده منفجره PETN کار گذاشته بود

رسانه روسی اسکای نیوز در گزارشی به جزییات به دسترسی سازمان اطلاعات اسرائیل به پیجرهای اعضای حزب الله پیش از تحویل محموله دسترسی پیدا کرده است.

اسکای نیوز مدعی شد: موساد توانست به دستگاه های ارتباطی حزب الله قبل از تحویل آنها دسترسی پیدا کرده و مقداری مواد بسیار انفجاری را روی باتری دستگاه قرار دهد. این مواد با افزایش دمای باتری، پیجر ارتباطی اعضای حزب الله را منفجر کرده است.

تروریسم سایبری اسرائیل/پیجرها احتمالاً تایوانی بوده‌اند

به گزارش  تسنیم، یک کارشناس امنیت سایبری به تسنیم گفت: باتوجه به اینکه متخصصین فنی حزب الله لبنان بعد از خرید این پیجرها نسبت به بررسی امنیتی آن اقدامات لازم رو انجام داده‌اند، مشخص می شود که مواد منجره بصورت کاملاً حرفه‌ای جاسازی شده بطوری که هیچ گونه تغییر ظاهری و یا حتی وزنی با محصول مشابه صادر شده در کشورهای دیگر مشاهده نشده است.

این کارشناس سایبری گفت: این اقدام خصمانه بیانگر سلطه‌ی صهیونیسم با حمایت رژیم تروریستی آمریکا در دنیای دیجیتال امروزی است و تشکیل ناتوی سایبری نیز در راستای ایجاد دسترسی در زیرساخت های کشورها صورت می‌گیرد. این امر میتواند هشداری برای مسئولین ذی ربط در کشور جهت عدم بکارگیری تجهیزات غیربومی در زیرساختهای حساس کشور ‌باشد.

کدخبر: 1041867 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟