ایران خودرو اموال مردم را برگرداند/ صدها هزار میلیارد تومان از اموال ملت جذب کرده است

به گزارش رکنا از خانه ملت ، بهروز محبی نجم‌آبادی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت، اظهار کرد : بی‌توجهی به تعویض خوردوهای فرسوده به ویژه تاکسی‌های فرسوده و بی‌عملی ایران خودرو به تعهدات مسئولیت اجتماعی و عدم شفافیت در شرکت‌های زیرمجموعه که منجر به افزایش هزینه شده، خودروسازی داخلی را به درد سری بزرگ برای عموم مردم ایران تبدیل کرده است.

نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود : ایران خودرو در جذب صدها هزار میلیارد تومان از اموال ملت مظلوم رفتار خلاف عرفی داشته که باید با فوریت و احتساب سود به مردم عودت داده شود. از ریاست جمهور درخواست دارم از این سوء استفاده نابجا که ممکن است توسط سایر

 شر کت‌های خودروسازی تکرار شود، جلوگیری کرده و از حقوق مردم دفاع کند.

محبی نجم‌آبادی در تذکری دیگری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار تسویه کامل طلب گندم‌کاران به ویژه در شرق کشور شد و گفت: کود اوره صددرصد افزایش قیمت داشته که باید این موضوع مورد پیگیری قرار گیرد.

وی همچنین با انتقاد از عدم پرداخت تسهیلات به کشاورزان و پرداخت نشدن وام‌ها کشاورزان گفت: خاموشی گسترده چاه موتورها منجر به خسارت‌های گسترده به تاسیسات و محصولات شده و طرح اجرای پنل‌های خورشیدی نیز متاسفانه با تاخیر مواجه است.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه در تذکر دیگری به دولت بیان کرد: از ریاست جمهور که همه برای موفقیت دولت ایشان از هیچ تلاشی دریغ نداریم. درخواست دارم نسبت به اصحاب فتنه ۸۸ و اغتشاشات به توصیه‌های دلسوزان و مصلحان حقیقی ملت عنایت داشته باشد آن ها باعث خسارت‌های جبران ناپذیر در کشور شده و پیاده نظام رسانه‌ای آن‌ها تیز همچنان بر اشتباهات خود اصرار داشته‌اند و جبران مافات نکرده‌اند.

کدخبر: 1041669 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟