میدری گزینه مناسبی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است

به گزارش خبرنگار پارلمانی رکنا ، احمد فاطمی با بیان این که"چرا مجلس به وزیری رأی ندهد که اقتصاددانی برجسته است و کارنامه کاری موفق دارد؟"  اظهارکرد: به صدای این اقلیت مخالف توجه نکنید اکثریت مجلس با نگاه کارشناسی به وزرا نگاه می کنند.

نماینده مردم بابل در مجلس دوزادهم در خصوص برخی واکنش ها به هنگام قرائت اسامی وزرای پیشنهادی در صحن علنی گفت: این صدای اقلیت پایداری است که بلند شده بود ولی اکثریت مجلس با میدری به عنوان یکی از گزینه های کارآمد برای وزارت کار، موافق هستند. این عده‌ی قلیل، فقط صدای بلندی دارند.

وی در ادامه به اولویت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره داشت و افزود: وزیر جدید باید بداند که در حوزه تأمین اجتماعی مشکلات حل نشده‌ی بسیار زیادی داریم. در حال حاضر بسیاری از شرکت های شستا و صندوق های بازنشستگی در حال ورشکستگی هستند.

وی ادامه داد: ما وزیری می خواهیم که شرکت های شستا و هلدینگ های خانوادگی را از فضای خانوادگی خارج کند؛ محلی که طی سالها متأسفانه تبدیل به پارکینگ عده ای افراد سیاسی شده است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تأکید کرد: بهره وری باید به عنوان یکی استاندارد برای ارزیابی مدیران در نظر گرفته شود. جامعه امروز ما بیش از هر زمان دیگری به گردش مدیریتی به سمت نخبگان نیاز دارد. این وزارتخانه نیز در خط مقدم تولید و اشتغال است.

کدخبر: 1029640 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟