امکان تحقیق و تفحص از دولت سایه وجود دارد

به گزارش خبرنگارپارلمانی رکنا ، مجید نصیرپور سردهایی با بیان این که "اساسا وجود دولت در سایه معنایی ندارد" اظهار داشت:این آقایان اگر به دنبال فعالیت در بخش های مختلف و کمک به کشور هستند، می توانند از ظرفیت دانشگاه‌ها و پژوهشکده‌های کشور استفاده کنند و از این طریق مطالبات و نیازهای جامعه را شناسایی و ظرفیت خودشان را برای حل مشکلات کشور به کار بگیرند. این کار هم در سایه نمی شود، با تابلوی شفاف و روشن این کار را انجام دهند. به همه خدمات بدهند تا از مزایای آن بهره‌مند شوند.

نماینده مردم سراب در مجلس دوازدهم تصریح کرد: مگر در جمهوری اسلامی چند دولت می تواند وجود خارجی داشته باشد؟ اساساً این سوال به ذهن متبادر می شود که اهداف سیاسی این دولت نوظهورِ در سایه چیست؟ این افراد اگر واقعا در پی خدمت به نظام هستند باید بدانند  که بر اساس فرمایشات رهبری، موفقیت دولت، موفقیت همه‌ی ماست.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: ما علاقه‌مند شدیم از این دولت تحقیق و تفحص کنیم تا بدانیم هزینه این فعالیت‌های در سایه از کدام منابع و چه طور و چگونه پرداخت می‌شود؟

وی در پایان تأکید کرد: اگر این دولت خواستار کمک به دولت رسمی جمهوری اسلامی هست، جلوی آفتاب بایستد و با استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی کشور، خدمات ارائه دهد در غیر این صورت، غرض دیگری دارند.

کدخبر: 1022729 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟