واژگونی خونین موتورسیکلت/ کلاه ایمنی جان راکب را نجات داد + عکس

 سرهنگ علی اصغر شریفی  به نقل از رییس مرکز فرماندهی  و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ اعلام داشت : برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 در ساعت 15:10 ظهر دیروز یک فقره واژگونی موتورسیکلت در محدوده مسیر بزرگراه  شیخ فضل الله  - تیموری  به اپراتور این مرکز اعلام می شود.

به گزارش رکنا، سرهنگ شریفی افزود : راکب یکدستگاه موتورسیکلت که با سرعت مشغول تردد در  مسیر  این بزرگراه   بوده به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از مسیر خارج شده و پس از برخورد با زمین  متوقف و دچار آسیب دیدگی می گردد البته استفاده از کلاه ایمنی توسط این راکب باعث شد از صدمات به سر وی کاهش یافته و آسیب کمتری ببیند .

وی گفت : تیم کارشناسی پلیس بزرگراه پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و  ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار ، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

سرهنگ شریفی از رانندگان موتورسیکلت خواست قبل از حرکت حتما کلاه ایمنی را بر گذاشته و از سرعت و سبقت در معابر جدا خودداری نمایند و همچنین حین تردد ها تمام حواس خود را به رانندگی  و جلو و اطراف اختصاص داده و از انجام هرگونه اقدامی  که حواس راننده را پرت کند خودداری نمایند .

کدخبر: 760598 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟