جابجایی بیش از یک میلیون ۲۷۶ هزار مسافر  با‌ ناوگان حمل‌ و نقل عمومی لرستان

به گزارش رکنا از لرستان ؛ مصطفی سمساریان با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه، تعداد یک میلیون و ۲۷۶ هزار و ۸۶۵ نفر در قالب ۱۵۲ هزار و ۵۵۶ سفر از خدمات حمل و نقل برون شهری استان لرستان بهره مند شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل با یک میلیون ۱۵۴ هزار و ۷۱۲ مسافر معادل ۱۱ درصد در تعداد مسافر افزایش مشاهده می شود.

وی ادامه داد: این تعداد مسافر با ۱۵۲ هزار و ۵۵۶ سفر انجام شده، که نسبت به مدت مشابه سال قبل با  ۱۵۱ هزار و ۳۲۸ مسافر یک درصد افزایش داشته است.

رییس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان تصریح کرد: در این مدت ۶۰۲ هزار و ۳۶۹ مسافر توسط ناوگان اتوبوسی که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش، ۳۲۷هزار و ۲۲۵ مسافر از طریق مینی بوس ۵۸ درصد افزایش  و ۳۴۷ هزار نفر و ۲۷۱ مسافر  از طریق سواری جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد کاهش داشته‌ است.

سمساریان به تعداد ناوگان حمل و نقل عمومی و رانندگان استان در حوزه مسافر اشاره کرد و افزود: ۱۶۳ دستگاه اتوبوس، ۵۷۳ دستگاه مینی‌بوس ، ۷۶۲ دستگاه سواری و ۲هزار و ۲۶۲ راننده وظیفه خدمات رسانی و جابجایی مسافر را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه در این مدت ۶۳۴ مورد پاسخگویی به مراجعین در خصوص مسائل حمل‌ونقل مسافر انجام شده است، افزود: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 945280 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟