طراحی سایت ارزان برابر است با سود یا زیان؟

؟ این روزها تبلیغات رسانه ای در تلوزیون، شبکه های اجتماعی و وب سایت ها حرف اول را می زنند، به گونه ای که شاهد این هستیم حتی مشاغل خانگی و کوچک نیز در حال حاضر برای بیشتر دیده شدن خود نسبت به طراحی سایت اقدام می‌کنند. طراحی سایت در گذشته یک فرآیند پیچیده و به شدت زمان بر بود اما در حال حاضر با گسترش سایت هایی با قالب های آماده شاهد آگهی های طراحی سایت ارزان از سوی وب دیزاینرها هستیم. اما آیا طراحی سایت ارزان برای شما سود آور است یا زیان بار؟ برای کسب اطلاعات بیشتر و دست یابی به پاسخ این سوال با ما تا انتهای این مطلب که توسط تیم تولید محتوای شرکت طراحی سایت Asp.net دیجی تک نگاشته شده است همراه باشید.

چرا تعرفه های طراحی سایت از زمین تا آسمان متفاوت است؟

2

در میان طراحان و شرکت های مختلف طراحی سایت تنها چیزی که نمی توان برایش قانون خاصی در نظر داشت تعرفه های طراحی سایت است. مثلا اگر در مرورگر خود سرچ کنید تعرفه طراحی وب سایت کرج شاید شاهد یک رنج قیمتی بسیار ارزان و اگر سرچ کنید تعرفه طراحی سایت asp.net شاهد تعرفه های گرانتری باشید. اما علت چیست؟ چرا این همه تفاوت؟

علت تا حدودی واضح است. برای طراحی سایت پلتفرم های متفاوتی وجود دارد. سایت را هم می‌شود 0 تا 100 کدنویسی کرد و یک قالب اختصاصی به مشتری تحویل داد، هم می‌شود سایت مشتری دیگری را یک ری دیزاین یا باز طراحی ساده کرد و تحویل مشتری دیگر داد. می شود از قالب های آماده اما پولی استفاده کرد و هم می‌شود از قالب های آماده رایگان بهره جست. در هر صورت همین تفاوت هاست که روی قیمت نهایی طراحی سایت تاثیر می‌گذارد.

ضمنا نوع دامنه اینکه دات آی آر باشد یا دات کام، دات کو باشد یا دات اٌ آر جی، بسته میزبانی هاستینگ و سرور نیز در قیمت تمام شده طراحی سایت تاثیرگذار است.

3

چرا سایت های صفر تا صد کدنویسی شده گران هستند؟

احتمالا شنیده‌اید که گوگل وب سایت هایی را که محتوای کپی بارگذاری می‌کنند، جریمه می‌کند. گوگلی که روی محتوای کپی تا این اندازه حساس است به نظر شما به قالب های کپی برداری شده اخطار نمی‌دهد؟

علاوه بر این سایت‌هایی که روی قالب های آماده پیاده سازی شده اند معمولاً محدودیت گسترش دارند و شما برای اضافه کردن هر آپشن جدید روی سایت باید اکستنشن یا افزونه های مختص آن را تهیه کنید. گاها آن افزونه ها رایگان و گاهاً پولی هستند. اما سایت های کدنویسی شده از همان ابتدا متناسب با نیاز و سلیقه شما طراحی می شوند. به همین علت است که سایت های کدنویسی شده گران تر هستند.

طراحی سایت ارزان خوب است یا بد؟

از قدیم گفته اند به همان اندازه که پول بدهی آش می خوری. این یک ضرب المثل کهن فارسی است که به حق از روی تجربه بزرگان به دست آمده است. شاید اگر صاحب یک کسب و کار نوپا باشید طراحی سایت ارزان برای شروع کار برای شما مناسب باشد، اما قطعا در ادامه شما را با چالش مواجه خواهد کرد.

طراحی سایت فقط این نیست که یک وب سایت را طراحی کنید و به امان خدا آن را رها کنید و بروید، پشتیبانی می خواهد، بهینه سازی می خواهد. باید کاری کرد که سایت دیده شود، سایتی که دیده نشود انگار در قبرستان گوگل دفن دشده است.

طراحی سایت asp.net ایده برای تبدیل هزینه طراحی سایت به سرمایه

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که فقط جلوی پایشان را نمی بینند و 10 قدم جلوتر را رصد کرده و برای آن برنامه ریزی می کنند ما به شما طراحی سایت asp.net را پیشنهاد می کنیم. ای اس اپی دات نت یک پلتفرم قدرتمند برای طراحی سایت است که می تواند تمام آنچه را که از یک سایت قدرتمند انتظار دارید برایتان برآورده نماید. طبیعاتاً اگر همان ابتدا برای طراحی سایت وقت بگذارید و هزینه کنید در ادامه شاهد سود رسانی آن خواهید بود اما با طراحی سایت ارزان روی قالب های آماده همان هزینه ای که متحمل شده اید را هم دور انداخته اید.

5

طراحی وب سایت تبریز با دیجی تک

اگر آگهی های طراحی سایت ارزان در تبریز ذهن شما را درگیر کرده است به این چند توصیه گوش کنید:

  1. طراحی وب سایت تبریز روی قالب های رایگان وردپرسی نال شده برابر است با شکست در استراتژی سئو
  2. طراحی سایت ارزان با تیمی که پشتیبانی خوبی ندارد یعنی مواجه شدن با چالش هایی که کسی راهی برای برطرف کردن آنها پیدا نمی‌کند.
  3. طراحی سایت ارزان بدون سئو یعنی ایجاد سایت برای دل خودتان نه کاربر

اگر طراحی سایت خود را به دیجی تک بسپارید قطعا معضلاتی را که در بالا به آنها اشاره کردیم تجربه نخواهید کرد.

طراحی سایت asp.net در دیجی تک با پشتیبانی نامحدود

شرکت دیجی تک یک شرکت مهندسی و ارائه دهنده خدمات تحت وب است که می تواند سرمایه شما برای طراحی سایت را به یک سرمایه سود ده تبدیل نماید. مهم است که سایتی که طراحی می شود با پشتیبانی کامل باشد. پنل کار با آن فارسی، ساده و راحت باشد. نمایش آن در موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های هوشمند درست باشد. سرعت خوب و ظاهر گرافیکی عالی داشته باشد. دیجی تک تمام خواسته های شما از یک سایت قدرتمند را به راحتی برآورده می کند. برای سفارش طراحی سایت کافی است با ما تماس بگیرید و یا به وب سایت ما به آدرس https://digitechseo.com مراجعه نموده و سفارش طراحی سایت خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

 

کدخبر: 744155 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟