هم‌زمان با روز جهانی پادکست؛ پلتفرم اسپانسرشیپ پژوا شروع به کار کرد

«اسپانسرینگ پادکست‌»، اولین سرویس پلتفرم پژوا است که هم‌زمان با روزجهانی پادکست در دسترس کسب‌وکارها قرار گرفته است. کسب‌وکارها به کمک این پلتفرم می‌توانند به آسانی اسپانسر پادکست‌های مورد علاقه خود شوند. به‌علاوه پادکست‌ها با حضور در این پلتفرم می‌توانند در دسترس کسب‌وکارها قرار گیرند و درآمد خود را بالاتر ببرند.

پژوا برای کسب‌وکارها

پژوا قصد دارد همراه کسب‌وکارها برای حمایت از پادکست‌ها، وبینارها، کانال‌های یوتیوب و کتاب‌های صوتی باشد. کسب‌وکارها در بستر پژوا می‌توانند با چند کلیک، برنامه متناسب با نیاز و حوزه فعالیت خود را انتخاب کنند، متناسب با قیمت در نظر گرفته شده پرداخت انجام دهند و خدمات خود را به مخاطبان پادکست‌ها، وبینارها، کانال‌های یوتیوب و کتاب‌های صوتی معرفی کنند.

در همین زمینه، کسب‌وکارها می‌توانند از فیلترهای قیمت و دسته‌بندی موضوعی برای انتخاب هر چه بهتر پادکست‌های مورد نیاز و مناسب خود استفاده کنند. هم‌چنین امکان ارائه‌ متن پیشنهاد و توضیحات در رابطه با کسب‌وکار، زمینه‌ای رو فراهم کرده است تا فرآیند اسپانسرینگ کسب‌وکارها در پادکست‌ها با کمترین میزان خطا انجام شود.

پژوا برای پادکست‌ها

در کنار آسان‌سازی فرآیند اسپانسرشیپ برای کسب‌وکارها، پژوا زمینه درآمدزایی پادکست‌ها، وبینارها، کانال‌های یوتیوب و کتاب‌های صوتی را فراهم می‌کند. برنامه‌سازان و صاحبان پادکست‌ می‌توانند با حضور در پلتفرم پژوا بهتر از قبل در دسترس کسب‌وکارها قرار گیرند و درآمد خود را از طریق جذب اسپانسر بالا ببرند.

با وجود این که پلتفرم پژوا در ابتدای مسیر خود قرار دارد، موفق شده است اعتماد بیش از ۱۰۰ پادکست مطرح و معتبر را برای حضور در این پلتفرم به خود جلب کند. از پادکست‌هایی که در حال حاضر در پلتفرم پژوا در دسترس کسب‌وکارها قرار گرفته‌اند می‌توان به رختکن بازنده‌ها، رادیو بندر طهران، هلی تاک، راوی، ایستگاه فضایی، کارنکن، رادیو دیو، راوکست، رادیو جولون، جافکری، رادیو نیست و جعبه اشاره کرد.

نحوه استفاده از پلتفرم پژوا

پس از ورود به سایت پژوا و انجام ثبت نام، باید نوع کاربری خود را مشخص کنید. در این مرحله اگر قصد اسپانسرینگ در پادکست‌ها را دارید باید گزینه «کسب‌وکار» را انتخاب کنید. هم‌چنین اگر صاحب یک پادکست هستید و به دنبال اسپانسر برای پادکست خود هستید، باید گزینه «میزبان» را انتخاب کنید.

کسب‌وکارها در داشبورد خود در پلتفرم پژوا، در ابتدا نوع سرویس مدنظر خود را بین سرویس‌های اسپانسرینگ پادکست، ویدئوکست، لایوکست و کتاب صوتی تعیین می‌کنند. (در حال حاضر تنها سرویس «اسپانسرینگ پادکست» در دسترس کسب‌وکارها قرار گرفته است.) در این مرحله پس از انتخاب «ساخت کمپین پادکست»، وارد صفحه‌ای خواهید شد که پادکست‌های مختلف به شما نمایش داده می‌شود.

123

در کارت هر پادکست اطلاعاتی مانند نام و موضوع محتوای پادکست، هزینه اسپانسرینگ و تعداد دانلود پادکست نمایش داده شده است. هم‌چنین امکان اسپانسرینگ بیش از یک قسمت از پادکست‌، در کارت هر پادکست وجود دارد.

ساخت کمپین پادکست در پلتفرم پژوا

پنل پژوا به‌گونه‌ای طراحی شده است که فرآیند پیدا کردن پادکست مناسب یک کسب‌وکار و اسپانسرینگ آن بسیار آسان و سریع باشد. به این منظور، امکانات متنوعی مانند فیلترهای موضوعی و قیمت در اختیار کسب‌وکارها قرار گرفته است. هم‌چنین کسب‌وکارها می‌توانند هنگام انتخاب پادکست موردنظر خود، پادکست‌ها را براساس تعداد دانلود، ارزانی و گرانی مرتب‌سازی کنند.

اگر قصد اسپانسرینگ در پادکست‌ها را دارید، با ورود به داشبورد خود در پلتفرم پژوا می‌توانید روی «ساخت کمپین» کلیک کنید. در صفحه بازشده پادکست‌های مورد نیاز خود را انتخاب کنید، کمپین مد نظر خود را بسازید و پرداخت را انجام دهید.

برای اجرای کمپین، پس از انتخاب هر پادکست درون کمپین ساخته شده، متن پیشنهادی خود را وارد کنید. هم‌چنین در این مرحله اگر بازه زمانی خاصی را برای انتشار مد نظر دارید، می‌توانید روی تقویم آن را مشخص کنید. به‌علاوه اگر مایل بودید می‌توانید در رابطه با کسب‌وکار خود، توضیحات لازم را در بخش «توضیحات» یادداشت کنید.

«اسپانسرینگ پادکست» اولین سرویس پلتفرم پژوا است که به‌ مناسبت روز جهانی پادکست در دسترس کسب‌وکارها و مخاطبان قرار گرفته است. در آینده نزدیک سرویس‌هایی مانند اسپانسرینگ در ویدئوکست، لایوکست و کتاب صوتی هم به پژوا اضافه می‌شود تا این پلتفرم بتواند سبد متنوع‌تری از سرویس‌ها را به مخاطبان خود ارائه کند و فرآیند اسپانسرینگ را آسان و سریع‌تر کند.

برای اطلاعات بیشتر درباره پلتفرم پژوا اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 1046075 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟