وزارت راه و شهرسازی متقاضیان بدحساب مسکن ملی را تهدید به کسر امتیاز و جابه جایی کرد + نحوه امتیازبندی

به گزارش رکنا، متن پیامک اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن به شرح زیر است:

«با توجه به شروع عملیات اجرایی پروژه‌ های نهضت ملی مسکن و تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه، در صورتی‌ که نسبت به تکمیل آورده خویش تا سقف 230 میلیون تومان اقدام نکرده‌ اید، مقتضی است نسبت به تکمیل آورده تا سقف اعلامی تا تاریخ 15شهریور 1403 اقدام کنید.

عدم واریز وجه در موعد مقرر موجب توقف پروژه، افزایش قیمت تمام شده و متضرر شدن متقاضیان خواهد شد.

بدیهی است با توجه به امتیازبندی بر مبنای هر یک میلیون تومان در هر روز یک امتیاز در صورت تاخیر در پرداخت موارد در امتیازبندی و رتبه متقاضی لحاظ می‌شود.»

گفتنی است، طبق این پیامک و اظهارات حسین جنتی، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، اگر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن نسبت به تکمیل آورده‌ های خود اقدام نکنند، بعد از چندین بار اخطار به انتهای لیست منتقل می شوند.

بنابراین واریز آورده در موعد مقرر، باعث کسب امتیاز بیشتر و در نهایت قرار گرفتن در رتبه های بالاتر در زمان تحویل واحدها خواهد شد و عدم واریز آورده نقدی در موعد مقرر یا کمتر، متقاضی را به بخش هایی از پروژه که پیشرفت کمتری دارد، منتقل می کند. همچنین طبق پیامک وزارت راه و شهرسازی، هر یک میلیون تومان در هر روز یک امتیاز داشته و در زمانی که واحدها آماده واگذاری گردد تک تک امتیازها در این موضوع موثر خواهد بود.

به گزارش رکنا، از آنجا که در پیامک فوق هیچ اشاره ای به حذف متقاضیان مسکن ملی نشده است، ظاهرا روند این موضوع در وزارت راه و شهرسازی دولت چهاردهم تغییر کرده است، زیرا وزارت راه و شهرسازی دولت سیزدهم علیرغم اینکه بارها بر عدم حذف متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرده بود اما طبق پیگیری های خبرنگار رکنا، بیش از 50 نفر از متقاضیان مسکن ملی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران حذف شدند.

کدخبر: 1045341 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی