برگزاری طرح رصد 2 در منطقه 11 تهران

به گزارش رکنا،   محمد آخوندی و میثم مظفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران به همراه شهردار و مدیران شهری منطقه۱۱ تهران در قالب "طرح رصد ۲"، با حضور در این منطقه میزان پیشرفت فیزیکی پروژه های توسعه محله ای و اقدامات اجرایی مدیریت شهری در محلات مرکزی شهر را مورد بررسی قرار دادند.

 طی این بازدید از روند پیشرفت بیش از ۱۱ پروژه منطقه، از جمله احداث مرکز محله حر؛ پیاده رو سازی و مناسب سازی معابر؛ آرام سازی میدان وحدت اسلامی؛ بازپیرایی پایانه معین؛ احداث زمین چمن مصنوعی و .... بازدید شد.

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه با حضور در محل احداث ساختمان کلانتری خیابان شوش و احداث پارک آموزش ترافیک در بوستان شهید حججی بر تسریع در اجرای این پروژه تاکید کردند.

بررسی روند عملیات احداث ساختمان های شهربانو و شهردخت از دیگر پروژه های مورد بازدید اعضای شورای شهر تهران در منطقه۱۱ بود.

همچنین بازدید از اقدامات مرمت و کف سازی چارسوق چوبی تهران با قدمت بیش از ۱۰۰سال و اختصاص زمینی به ارزش بیش از ۵۰میلیارد تومان برای ساماندهی تعمیرکاران سیار موتورسیکلت با احداث ۴۰غرفه در خیابان قلمستان نیز از دیگر برنامه های اعضای شورای اسلامی شهر تهران در منطقه۱۱ بود.

در این بازدید، اعضای شورای اسلامی شهر تهران با حضور در مقبره شهدای گمنام به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.

 

کدخبر: 944919 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟