شهرداری تهران بی توجه به کیفیت محصولات در میادین میوه و تره بار / شهروندان: محصولات آنقدر بی کیفیت است که بعضا بدون استفاده آنها را دور می ریزیم

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، برخی شهروندان در مورد کیفیت نامطلوب محصولات در میادین میوه تره بار شهرداری تهران ناراضی هستند. آنها از تازگی میوه ها و سبزیجات عرضه شده ناراضی هستند و به خرابی سریع محصولات پس از خرید اشاره می کنند.

برخی از شهروندان معتقدند که مدیریت نادرست زنجیره تأمین، حمل و نقل نامناسب و کمبود نظارت بر محصولات عرضه شده از عوامل اصلی این مشکل است. همچنین، عدم رعایت استانداردهای نگهداری و نبود سیستم های خنک کننده مناسب در بسیاری از میادین، موجب شده است که محصولات به سرعت کیفیت خود را از دست دهند.

یک خریدار در مصاحبه با خبرنگار رکنا اظهار می کند: «چندین بار پس از خرید میوه و سبزیجات از تره بار، متوجه شدم که بخشی از آنها خراب یا کهنه شده است. این مسئله برای ما که با حداقل حقوق، مجبور هستیم امروز را فردا کنیم بسیار ناخوشایند است. ما مگر چقدر حقوق می گیریم که هر روز در تره بار اجناسی که خیلی زود خراب می شوند را خریداری کنیم.»

یکی دیگر از خریداران می گوید: «قیمت محصولات، نسبت به سایر نقاط شهر ارزان تر است ولی کیفیت، اصلا قابل قبول نیست. من در فصل تابستان، چند بار از تره بار هندوانه خریدم که فقط پولم را دور ریختم. چند روز پیش هم چغندر خریدم که همه را بدون اینکه استفاده کنم مستقیما دور ریختم.»

شهروند دیگری به خبرنگار رکنا می گوید که با مسئول یکی از تره بارهای شلوغ شهر صحبت کرده است و او اظهار کرده که اگر بخواهند محصولات با کیفیت تر بیاورند، می بایست بیشتر هزینه کنند برای همین چنین اقدامی انجام نمی دهند.

چند ماه پیش نیز مهدی اقراریان، عضو شورای شهر تهران نیز نسبت به بی کیفیت بودن محصولات عرضه شده در میادین میوه و تره بار، اعتراض کرده و گفته بود: در برخی بازارهای میوه و تره بار محصولات «بی کیفیت» ارائه می شود و مردم از این موضوع گلایه مند هستند.

اما تاکنون اقدام ملموسی در راستای رفع بی کیفیتی محصولات میادین میوه و تره بار انجام نشده است چراکه شهروندان همچنان گزارش هایی مبنی بر بی کیفیتی میوه و سبزیجات تره بارها اعلام می کنند.

کدخبر: 1047382 ویرایش خبر
لینک کپی شد
زهرا علی هاشمی دبیر گروه: آزاده مختاری
آیا این خبر مفید بود؟