مشخص کردن 6 پلاک ثبتی تهران برای باغ بودن یا نبودن

به گزارش رکنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست‌ و پنجاه‌ و هفتمین جلسه علنی این شورا بررسی پلاک‌ ثبتی‌های مختلف در مورد باغ بودن یا نبودن را در دستور کار خود داشتند که در همین راستا شربیانی عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران به پلاک ثبتی ۴.۲۱۲۴ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۳۲ هزار و ۴۲۰ مترمربع در منطقه ۲۲ واقع شده که با توجه به این‌که پوشش انبوهی از درختان بر اساس تصاویر هوایی قابل مشاهده است کمیسیون شهرسازی شورا رأی به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نهایتا پس از بحث و بررسی زمین موجود، دو پلاک ثبتی آن را باغ و یکی دیگر را به عنوان غیر باغ تثبیت کردند.

شربیانی به پلاک ثبتی‌های ۱۱۸.۴ و ۱۱۸.۳ هم اشاره کرد و افزود: این دو پلاک ثبتی در مجموع ۴۱ هزار و ۷۸۶ متر مربع هستند که در منطقه ۲۰ واقع شدند و با توجه به اینکه حدنصاب درختان لازم را ندارند کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رأی به غیرباغ بودن این زمین داده است که اعضای شورای شهر تهران نیز با اکثریت آراء رأی به غیرباغ بودن این زمین داد.

این عضو شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به پلاک ثبتی ۴۶.۳۶۵۱ گفت: این زمین به مساحت ۷۰۵ مترمربع در منطقه چهار واقع شده و با توجه به اینکه حدنصاب درختان لازم را ندارد کمیسیون شهرسازی شورا رأی به غیرباغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران هم با اکثریت آراء با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر غیرباغ بودن این زمین موافقت کردند.

شربیانی همچنین به پلاک ثبتی ۲۳۹۵.۱۴۴۴ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۳۷۷۷ مترمربع در منطقه دو واقع شده و با توجه به این‌که حدنصاب درختان لازم را ندارد کمیسیون شهرسازی شورا رای به غیرباغ بودن این زمین داده است که اعضای شورای شهر تهران نیز با اکثریت آرا با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر غیرباغ بودن این زمین موافقت کردند.

عضو شورای شهر تهران در ادامه به پلاک ثبتی ۴۹.۱۲۳.۴۰ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۱۰۷۹۵ مترمربع در منطقه ۲۰ واقع شده و با توجه به این‌که حدنصاب درختان لازم را ندارد و کمیسیون شهرسازی شورای شهر نیز رأی به غیرباغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز با اکثریت آرا با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر غیرباغ بودن این زمین موافقت کردند.

شربیانی همچنین با اشاره به پلاک ثبتی‌های ۳۹.۱۵.۷۰ و ۳۹.۱۵.۷۱ افزود: این دو پلاک ثبتی در مجموع به مساحت ۲۲۳۳ مترمربع در منطقه یک واقع شده‌اند و با توجه به این‌که حدنصاب درختان لازم را ندارند کمیسیون شهرسازی شورای شهر رأی به غیرباغ بودن این زمین‌ها داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز نهایتا با اکثریت آرا با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر غیرباغ بودن این زمین‌ها موافقت کردند.

کدخبر: 1030880 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟