بهره برداری از  زیرگذر گیشا در اسفند بدون مراسم افتتاحیه

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، پل گیشا برچیده شد تا زیرگذری جای آن را بگیرد. در روز افتتاحیه و بازگشایی پرحاشیه زیرگذر معین شهردار اعلام کرد زیرگذر گیشا نیز قبل از عید نوروز و 25اسفند افتتاح خواهد شد. اما زمزمه ها مبنی بر این است که پروژه گیشا زودتر از موعد مقرر افتتاح خواهد شد.

صفا صبوری دیلمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار رکنا تاکید کرد: قرار بود این پروژه 25 اسفند ماه افتتاح شود اما به دلیل نزدیکی به عید نوروز و ترافیک سنگین روزهای قبل سال نو، تمام تلاش خودمان را می کنیم که قبل از 25 اسفند این پروژه افتتاح شود. تصمیم داریم 5 اسفند این پروژه را باز کنیم تا مردم استفاده کنند.

او با اشاره به مراسم افتتاحیه پروژه زیرگذر گیشا، افزود: ممکن است مراسم افتتاحیه این پروژه دیرتر برگزار شود و حتی این احتمال وجود دارد که مراسم افتتاحیه هم نداشته باشیم. هنوز در مورد افتتاحیه آن تصمیمی نگرفته ایم. خبر دقیق را اعلام خواهیم کرد. شاید با 25 روز تعجیل در 5 اسفند این پروژه قابل گشایش باشد.

صبوری درباره ترافیک ورودی چمران به شرق تاکید کرد: ورودی چمران به سمت شرق به دلیل وجود کارگاه زیرگذر گیشا کم شده است. از سوی دیگر تمام خودروهایی که تصمیم دارند از غرب به شرق حرکت کنند، باید پایین تر از گیشا رفته و آنجا دور بزنند و به سمت شرق برگردند و بار ترافیکی که دارد به دلیل این دور زدن از پایین است. با بازگشایی زیرگذر گیشا مسلما این بار ترافیکی کاهش خواهد یافت. برای ساخت دیواره ها مسیر کمی تنگ شده است و بعد از بازگشایی زیرگذر این مسیر چمران به شرق دو لاین می شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 543465 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟