انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ ایران

اکبر انبارته انقلاب اسلامی را نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی نامید وگفت: سپاس و حمد، خدای بی‌همتا را که بر ما منّت نهاد و نعمت انقلاب اسلامی و رهبری کبیر آن را بر ما ارزانی داشت تا تحت زعامت آن عارف واصل، جاهلیت مدرن را در هم کوبیم و پرچم حاکمیت الله را در جهان معاصر به اهتزاز درآوریم که «جاءَ الحق و زَهقَ الباطل اِنَّ الباطلَ کانَ زَهوقاً».

وی ادامه داد: امام خمینی، ابرمردی بودکه، به عهدی که با خدای خود بسته بود، صادقانه وفا نمود و با همان ثبات قدم تا پایان کار باقی ماند و آنگاه که به دیدار حضرت یار می‌شتافت، با دم مسیحایی خود، به ما نیز ایستادگی و امید به آینده ای روشن را هدیه کرد. ما نیز امروز، همراه با خلف صالح و جانشین برحقش، رهبر فرزانه انقلاب «دامت افاضاتُه» و بازخوانی سیره آن امام هُمام، همان راه و رسم را مُجّدانه پی می‌گیریم فرزندان انقلاب و امام تحت رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) مسیر پرپیچ و خم اما درخشان اسلام ناب محمدی (ص) را پیش می گیرند و در این راه از بذل مال و جان دریغ ندارند. خیل شهدای این راه، خود، گویای حقانیت آن است.

انبارته خاطر نشان کرد:دهه فجر انقلاب اسلامی، سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی ایران و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم انسان ساز قرآن کریم و سیره نبوی است که توانست حکومتی الهی را در این مرز و بوم الهی و آسمانی، که هر روز درخت اعتبار و شکوهش پربار تر و تنومند تر می‌شود، تثبیت کند.

انبار متذکر شد: «بهمن»، ماه دلدادگان عاشقی است که با عشق به روح الله (ره)، خود را به خط خون و آتش زدند و گل تکبیر و شهادت را در جای جای این مرز و بوم شکوفاندند. دهه فجر کلید گشاینده درهای پیروزی به روی این ملت عظیم بود که «استقلال»، «آزادی» و «جمهوری اسلامی» را به ارمغان آورد. پیروزی انقلاب اسلامی، فجری بود که دامن افق‌ها را روشن ساخت و پرده‌های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران را نور باران کرد. دهه فجر، مطلع غزل زیبای پیروزی و قصیده بلیغ و رسای اسلام بود و چه زیبامقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فرمودند که: «دهه فجر، سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است. در دهه فجر، اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین کننده و بی مانند به شمارمی رود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟