ترویج فرهنگ دفاع مقدس و تقویت روحیه جهادی با الگوبرداری از گنجینه های ایثار و شهادت

به گزارش رکنا، سردار حسین اشتری در کلاس درس تجزیه و تحلیل دفاع مقدس که در دانشکده فرماندهی و ستاد دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، اظهار داشت: ترویج فرهنگ دفاع مقدس و تقویت روحیه جهادی در بین کارکنان با الگوبرداری از گنجینه های ایثار و شهادت میسر می شود.
سردار اشتری، رئیس گروه علمی دفاع مقدس با اشاره به حساسیت و گستردگی مأموریت ها در ناجا، استفاده از تجارب دوران دفاع مقدس را امری ضروری دانست و بیان داشت: باید این فرهنگ همواره زنده نگه داشته شود و در سطح ناجا گسترش یابد.
عالی ترین مقام انتظامی کشور با تاکید بر اینکه انتقال تجربیات و فرهنگ دفاع مقدس به نفع جامعه است، تصریح کرد: فرماندهان ناجا باید اخلاق، منش و رفتار فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس را الگوی کار خود قرار داده و آن را ترویج و گسترش دهند.
وی بیان داشت: به واسطه همین الگوها و رفتارها است که هیچ دشمنی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمی تواند، خللی ایجاد کند و هرجا که این الگوها به کار برده شده، موفق بوده ایم و پیروزی از آن ما بوده است.
فرمانده ناجا به بررسی پیامدها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس پرداخت و بیان داشت: تحکیم وحدت ملی و تقویت روحیه جهادی، خود باوری، اعتماد به نفس و پیشرفت در عرصه های اقتصادی، نظامی و دفاعی از جمله دستاوردهای دفاع مقدس است.
وی با توجه به اثربخشی درس دفاع مقدس در پیشبرد اهداف سازمانی و تقویت روحیه جهادی افزود: درس دفاع مقدس به دلیل داشتن فرهنگ، تجارب و علوم مختلف می تواند به پیشبرد این اهداف کمک شایانی کند و فرماندهان و کارکنان باید این علوم را فرا گرفته و در راستای کار خود به کار گیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 340806 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟