فوت روزانه 43 نفر در حوادث رانندگی/ عامل انسانی مهم ترین علت حوادث رانندگی است

سردار تقی مهری رئیس پلیس Police راهنمایی و رانندگی در همایش یادبود قربانیان حوادث Accidents رانندگی که امروز(پنج شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: در هفته نیروی انتظامی قرار داریم و شعار پلیس ناجا در این هفته، پلیس برای امنیت و امنیت برای مردم است.

وی با اشاره به اینکه مهم ترین مسئله در کشور امنیت است، گفت: امنیت مسئله مهمی است و توجه به آن در تمام پروژه های کشور اهمیت دارد و رکن اصلی توسعه و پیشرفت در هر کشوری امنیت محسوب می شود.

سردارمهری بیان داشت: در این جلسه که به یاد قربانیان حوادث رانندگی تشکیل شده است، به دنبال آن هستیم تا با همکاری یکدیگر پویشی را با همکاری نخبگان کشور در جهت کاهش حوادث رانندگی تشکیل دهیم و در این راستا تصمیم گرفتیم تا این پویش تا نوروز سال آینده ادامه یابد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی افزود: در حال حاضر از افراد بسیاری به عنوان قربانی حوادث رانندگی نام برده می‌شود و خانواده‌های زیادی درگیر این حوادث هستند و ما باید از امروز شعار خود را این مسئله قرار دهیم که به احترام آن‌هایی که من را دوست دارند و من نیز آن‌ها را دوست دارم با احتیاط رانندگی می‌کنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 313095 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟