بازداشت دزدان 15 تن برنج در پایتخت

 سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" بیان داشت: یکم شهریور ماه شهروندی به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران مراجعه و اظهار داشت از انبار فروشگاهش  15 تن برنج به ارزش 6 میلیارد ریال سرقت شده است.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: بررسی های پلیسی نشان از این داشت یکی از مشتریان فروشگاه به دفعات مختلف بدون اینکه به صندوق مشتریان مراجعه کند،  تعدادی کیسه برنج را بدون اخذ فاکتور خرید ، از فروشگاه خارج کرده است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی با بیان اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی به دست آمد متهم با همکاری مسئول کنترل خروج کیسه های برنج را خارج کرده است،  تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم  در محل کارش دستگیر  و در همان پی جویی های انتظامی به بزه انتسابی با همکاری یکی از مشتریان فروشگاه اعتراف کرد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در شاخه دیگری از بررسی های پلیسی به دست آمد متهمان برنج های مسروقه را به یک انبارمنتقل و به ازای آن به انبار دار مبالغی را پرداخت کرده اند.

سرهنگ دستخال به دستگیری سایر متهم ان پرونده و کشف اموال مسروقه اشاره کرد و  ابراز داشت: با تکمیل پرونده، هر سه متهم با قرار صادره روانه زندان شدند.

کدخبر: 748229 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟