صدیقه شوهرش را خیلی دوست داشت اما دیگر نمی تواند با او زندگی کند و به توبه هایش اعتماد داشته باشد بخاطر همین طلاق می خواهد.

این زن 28 ساله به قاضی دادگاه خانواده گفت:فکر می کردم خوشبخت ترین زن روی زمین هستم من و شوهرم هردو کار می کردیم وشرایط مالی مناسبی داشتیم تا اینکه یک روز موبایل خاموشی را در کیف نادر پیدا کردم و وقتی آنرا روشن کردم دیدم شوهر دوست داشتنی ام معشوقه ای دارد.

نادر با فهمیدن اینکه من رازش را می دانم تعهد نامه داد و توبه کرد و قول داد همسرخوبی باشد پذیرفتم و چشم پوشی کردم اما او در مدت 2 سال 6 بار به من خیانت کرده که البته شاید تعدادش بیشتر بوده و من نمی دانم شوهرم هربار لو می رود با گریه وزاری عذرخواهی می کند و بارها تعهدنامه نوشته و توبه کرده اما او برایم آبرویی نگذاشته بخاطر همین دیگر نمی خواهم با نادر زندگی کنم و طلاق می خواهم.

بنابه این گزارش،قاضی با دیدن 6 تعهدنامه که در همه آنها نادر خیانت را پذیرفته و گفته اگر تکرار شود صدیقه می تواند طلاق بگیرد دستور داد تا این مرد هوسران در دادگاه حاضر شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

نیمه شب وارد خانه ویلایی شدم و خودم را بالای سر زن تنها در اتاق خواب رساند و ...

کار وقیحانه دو پسر با دختر جوان در کنار خیابان خلوت

باردار شدن دختر نوجوان که مادرش او را می فروخت

پسرجوان در فرار از فشارهای پدر تن به هم خوابی با زن بیوه داد

ماجرای 6 تعهد نامه عجیب مرد به زنش / آقای قاضی! شوهرم معشوقه های زیادی دارد

اعتراف هولناک مرد دوزنه به قتل زن اولش در چاه فاضلاب مدرسه روستایی لاهیجان / 3 روز ته چاه التماس کرد که زنده بماند ولی... + عکس قاتل و زن

آزارو اذیت ساناز توسط پسردایی اش / پسر همسایه مرا در اختیار 6 مرد گذاشت و ...

هوس بازی کثیف نوعروس عاشق پیشه با مرد مغازه دار / در غیاب شوهرم رامین دراتاق من بود

 

 

 

 

 

 

 

کدخبر: 225161 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟