مقامی: مسوولان قبلی فدراسیون وزنه‌برداری مستندات مالی را به ما ندادند/ سرپرست اردو تغییر می‌کند

حسین مقامی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط برگزاری مجمع فوق‌العاده فدراسیون وزنه‌برداری ، اظهار داشت: مجمع فوق‌العاده برای تصویب اساسنامه، دستورالعمل کمیسیون ورزشکاران، داوران و مربیان؛ روز هشت آبان‌ماه و طبق برنامه از پیش تعیین شده برگزار خواهد شد.

وی افزود: ابتدا در نظر داشتیم در این تاریخ مجمع سالیانه فدراسیون را برگزار کنیم اما اما با توجه به نبود مستندات مالی که دوستان در فدراسیون گذشته آن را به ما تحویل ندادند، این مهم صورت نگرفت. جدا از آن زمانی که جا به جایی صورت می‌گیرد، تمام تجهیزات، اسناد منقول و غیر منقول که تحویل رییس وقت فدراسیون است، باید در یک صورت جلسه قانونی به نفر جدید تحویل داده شود اما این کار صورت نگرفت.

مقامی عنوان کرد: به همین دلیل خزانه‌دارقبلی فدراسیون هیچ گونه ادله و مستنداتی از شفافیت مالی در فدراسیون به ما تحویل نداد تا از شرایط مالی اطلاع داشته باشیم. از این‌رو مجبور شدیم مجمع سالیانه را با فوق‌العاده تبدیل کنیم تا بتوانیم تنها و تنها شرایط را برای برگزاری مجمع انتخاباتی فراهم کنیم.

سرپرست دبیری فدراسیون وزنه‌برداری با اشاره به در پیش بودن جلسه کمیته فنی این فدراسیون اظهار داشت: امروز (سه‌شنبه) جلسه کمیته فنی برای ارزیابی عملکرد کادرفنی در بخش آقایان و بانوان در قهرمانی آسیا در دستور کار ما قرار دارد. همچنین بررسی چگونگی اردوهای آماده‌سازی و نحوه انتخاب ورزشکاران برای قهرمانی جهان از جمله صورت جلسه این نشست هستند.

مقامی در پایان با بیان اینکه دیگر قمری سرپرست اردوی تیم ملی وزنه‌برداری نیست، گفت: قمری مشغله کاری داشت و باتوجه به پراکندگی اردوها و حجم سنگین کار تصمیم گرفت در این بخش فعالیت نکند تا از حضور او در سمت دیگری استفاده کنیم. احتمالا دوباره مسعود قاسمی سرپرست خواهد شد.

انتهای پیام/

کدخبر: 835957 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟