حلالی: باید بساط این فوتبال را جمع کرد/ آقایان بدجور به میز چسبیده‌اند

اسماعیل حلالی بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص کم گل بودن رقابت‌های لیگ برتر  به رکنا گفت: حق من شاید به مذاق خیلی‌ها خوش نیاید و شما بروید تمرین تیم‌ها را ببییند که عمده وقتشان را برای گرفتن توپ از حریف می‌گذارند درحالیکه اصل فوتبال برای برنامه داشتن زمان داشتن توپ است. متاسفانه مربیان ظاهرا از سمت و جایگاهشون می‌ترسند و این طور بازی  را مدیریت می‌کنند. فوتبال برای همین هیجان‌ها قشنگ است و شما در دربی هفته قبل انگلیس 9 گل رد و بدل شده و ما اصلا برای فوتبال خودمان برنامه نداریم. مربیان خارجی برنامه دارند و برعکس مربیان ما فقط به فکر گل نخوردن و لرزان بودن پایه‌های میر کار خود هستند. در بازی پرسپولیس و سپاهان چند موقعیت گل داشتیم؟ واقعا حال ما فوتبالی‌ها بد می‌شود.

من اگر حرف بزنم هم می‌آیند در صفحه من فحش می‌دهند. شما با چه پولی لوکادیا را به تیم آورده‌اید. نوش جانتان  هرچه قدر پول گرفتید نوش جان اما لذت را از تماشاگر نگیرید و تماشاگر چی را تماشا کند. در موضوع رادو چقدر پول به او دادید و خروجی این دروازه‌بان چه شد. من باید خفه بشم بله درست است خفه می‌شوم. من زمانی در تیم امید باشگاه بودم و دروازه‌بان من بخدا بهتر از رادو بود. چرا این همه پول برای او دادید؟ به ولله حرام است. الان به حرف من رسیدید. اکثر تیم‌های ما روابطی آدم می‌آورند و ایرادات را برطرف نمی‌کنند و شایسته سالاری نیست.

حلالی افزود: شما 90 دقیقه بازی سپاهان و پرسپولیس را تماشا کنید. آیا واقعا وقت گذاشتن برای دیدن چنین بازی درست است؟ کلا بازی 3 تا صحنه داشت و بازیکنان را رازش گذاری کنید بالای چند صد میلیارد بازیکنان 2 تیم بودند و بخدا کسل کننده و خسته کننده بود. برای همین بازی‌ها کم گل و هیجان لازم را برای تماشا ندارند. این فوتبال باید وقتی تمام شد لذت ببری و ترغیب بشی هفته بعدی را هم ببینی که اصلا دیگر این طور نیست. یک زمان می‌گفتید ابزار نداریم، حالا که همه چیز داریم. همه از داورها ایراد می‌گیرند و آن‌ها چه گناهی دارند که تا تیم گل نمی‌زند و می‌بازد سر او خالی می‌کنید.

انتهای پیام/

کدخبر: 832424 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟