تکمیلی/ پیام تسلیت پرز به اندونزی، یک دقیقه سکوت در لالیگا، بازی های لیگ یک به تعویق افتاد، رئیس جمهور اندونزی ورود کرد +تصاویر

به گزارش رکنا، خبری متاثر کننده فوتبال دنیا را بهم ریخت. هجوم تماشاگران یک بازی فوتبال در اندونزی به داخل زمین و درگیر شدن آن‌ها با نیروهای امنیتی و هواداران تیم مقابل موجب کشته شدن 174 نفر و حداقل زخمی شدن 188 نفر شد.

فاجعه اندونزی

لالیگا و فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کردند بازی‌های امروز به دلیل همدردی با فاجعه اندونزی با یک دقیقه سکوت آغاز خواهد شد.

فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید نیز در این باره گفت: می‌خواهم به قربانیان فاجعه‌ای که چند ساعت گذشته در ورزشگاهی در اندونزی رخ داد که در آن بیش از صد نفر جان خود را از دست دادند ادای احترام کنم. به خانواده آن‌ها تسلیت می‌گوییم.

فاجعه اندونزی

علت حادثه هجوم مردم به سمت نیروهای امنیتی و استفاده آن‌ها از گاز اشک آور اعلام شده است. هواداران خشمگین برای فرار از حجم زیاد گاز اشک آور به سمت خروجی‌های ورزشگاه هجوم برده و گستردگی جمعیت در فضا بسته موجب خفگی شده است.

در حال حاضر تمامی بازی‌های لیگ اندونزی متوقف و به تعویق افتاده است تا تحقیقات لازم در خصوص این اتفاق تلخ صورت پذیرد.

فاجعه اندونزی

جوکو ویدودو رئیس جمهور اندونزی اعلام کرده این باید آخرین تراژدی در تاریخ ورزش این کشور باشد. رئیس پلیس محلی نیکو آفینتا در این باره گفت: همه چیز یک لحظه بهم ریخت. مردم شروع به تهاجم علیه ماموران امنیتی کردند و به خودروها آسیب وارد کردند. حدود 3 هزار نفر به یکباره وارد زمین شدند. متاسفانه در این حادثه 2 مامور پلیس نیز جان خود را از دست دادند.

باشگاه های منچستریونایتد، لیورپول و پاری سن ژرمن نیز به این حادثه واکنش نشان داده و در پیام‌هایی در فضای مجازی ابراز همدردی کردند.

فاجعه اندونزی

فاجعه اندونزی

فاجعه اندونزی

انتهای پیام/

کدخبر: 830001 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟