آرین: در قونیه نتیجه قابل قبولی کسب کردم/ پاداش؟ فعلا خبری نیست!

بهنام آرین در گفت‌وگو با رکنا، درباره کسب مدال خود در بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار کرد: مسابقات در بخش پیست پایان خوبی برای ما به همراه داشت به نحوی که در در رشته اسکرچ و دور امتیازی توانستیم 2 مدال ارزشمند را به دست بیاوریم. واقعأ مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و تمام تیم‌ها با آمادگی کامل به اینجا آمده‌اند. من در شرایطی که 22 رکابزن از 11 کشور حضور داشتم، توانستم به مدال نقره برسم. خداراشکر توانستم 2 مدال بگیرم و در این روزهای عزیز دل مردم را شاد کنم. امیدوارم در بخش جاده هم نتیجه قابل قبولی بگیریم.

وی با اشاره به اینکه حدود یک سال بود در بخش پیست رکاب نزده بود، گفت: حقیقت امر این است من حدود ۱ سال در بخش پیست پا نزده بودم اما خداراشکر به نتیجه خوبی دست یافتم. امیدوارم نتیجه خوبی چه در تایم تریل انفرادی و چه استقامت به دست بیاوریم.

رکابزن ملی‌پوش درباره انتقادهایی از میزبانی این بازی‌ها مطرح می‌شود، بیان کرد: به نظرم شرایط میزبانی خوب است زیرا تا الان همه امکانات در اختیار ما از طرف کشور قرار گرفته شده است.

آرین درباره اینکه در بخش جاده چه شانسی باید برای کسب مدال متصور باشیم، اظهار کرد: مطمئنا در بخش جاده رقبای سخت‌تری در پیش داریم و کنار آن هم مسیر سنگین است. ما چون در داخل پیست پا زدیم این مساله کمی در عملکرد ما تاثیر منفی می‌گذارد. امیدوارم در بخش جاده هم به نتیجه‌ای که استحقاقش را داریم برسیم.

وی درباره اینکه آیا به شما پداش تعلق گرفته یا خیر، گفت: پاداش که هنوز ندادند و اگر هم دادند به دست ما نرسیده است اما قرار شده پاداش ما را پرداخت کنند. 

عضو تیم ملی در پایان با اشاره به اینکه دوچرخه‌سواران نیاز به حضور در مسابقات بیشتر دارند، گفت: ما تا به مسابقات برون مرزی نرویم هیچ نتیجه خوبی نخواهیم گرفت. عُرف این است دوچرخه‌سوار به مسابقه برود نه تمرین و از همه مهم‌تر اینکه باید تجهیزات ما به روز باشد نه اینکه همچنان از وسایل 10 سال پیش بهره‌مند باشیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 812600 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟