معاون اجرایی باشگاه نساجی: امیدوارم در ورزشگاه قائمشهر بازی کنیم

مجتبی ابراهیمی در گفت‌وگو با رکنا، در مورد آخرین وضعیت ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر اظهار داشت: ما امیدواریم در وطنی بازی کنیم. در قسمتی که قرار است تماشاگران مستقر شود مشکلی وجود ندارد و ربطی به ضلع غربی که هنوز در حال آماده‌سازی است ندارد. پیست تارتان آماده شده و اطراف چمن اصلی را چمن مصنوعی کردند از این‌رو مشکلی از نظر مصدومیت بازیکنان نداریم. امیدواریم در این ورزشگاه میزبان بازی هفته اول باشیم.

وی با اشاره به این که چه زمانی تکلیف میزبانی در ورزشگاه قائمشهر مشخص می‌شود بیان کرد: یکی، 2 روزی صبر می‌کنیم. سازمان لیگ باید شرایط ورزشگاه را برای برگزاری بازی تایید کند. به هر حال چون قرار است فقط ۳۰ درصد از تماشاگران از این بازی دیدن کنند و ما از همه ظرفیت ورزشگاه استفاده نخواهیم کرد می‌توانیم امیدوار باشیم که با برگزاری بازی در ورزشگاه وطنی موافقت کنند. 

معاون اجرایی باشگاه نساجی در پاسخ به این سوال که آیا ورزشگاه دیگری را در صورت تایید نشدن ورزشگاه وطنی به عنوان ورزشگاه میزبان انتخاب کردند گفت: هنوز وضعیت زمین ما مشخص نشده و در صورتی که قرار بر بازی در وطنی باشد به تیم رقیب نیز اعلام و اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. این ورزشگاه از نظر ما آماده میزبانی است اما تایید نهایی بر عهده ما نیست. به همین دلیل چند روزی صبر می‌کنیم و در صورتی که برای برگزاری بازی در ورزشگاه وطنی مجوز ندادند برای برگزاری بازی در استادیوم دیگر یا شهر مورد نظر اقدام کرده و به تایید سازمان لیگ می‌رسانیم. با این حال همه سعی ما بازی در ورزشگاه وطنی و در مقابل هوادارانمان است.

انتهای پیام/

کدخبر: 811954 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟