2  ورزشگاه شهرداری به وزارت ورزش واگذار می شود نه استقلال و پرسپولیس

به گزارش رکنا و به نقل از منیبان، در حالیکه از دیروز خبری مبنی بر واگذاری قطعی دو ورزشگاه امام رضا (ع) و شهید کاظمی به استقلال و پرسپولیس منتشر شده اما سخنان عضو شورای شهر نشان می دهد این دو ورزشگاه نه به استقلال و پرسپولیس که در قبال واگذاری زمینی متعلق به وزارت ورزش، به این وزارت منتقل می شود.

احمد علوی  در این خصوص گفت: در مورد اینکه قبلا هم این ورزشگاه واگذار شده بود، باید بگویم که در دوره های گذشته سند ورزشگاه منتقل نشده است.در این دوره تصمیم بر این است تا ۲ ورزشگاه با زمینی که متعلق به وزارت ورزش است، تهاتر  و سند به نام وزارت ورزش منتقل شود.

نکته مهم این است، اگر قبل ورود دو باشگاه پرطرفدار به بورس این انتقال صورت می گرفت می شد هر دو را به دارایی های استقلال و پرسپولیس اضافه کرد اما در حال حاضر تنها در صورت افزایش سرمایه می توان ورزشگاه های منتقل شده را به نام دو باشگاه پایتخت سند زد. البته انتقال سند این دو ورزشگاه هم پروسه طولانی مدتی دارد،  این دو ورزشگاه ابتدا باید در کمیسیون های تخصصی هیئت دولت بررسی و در کابینه مصوب شود تا مثل کمپ ناصر حجازی و ورزشگاه شهدای گمنام پس از طی مراحل قانونی به این دو باشگاه واگذار شوند.

این موضوع در شهرداری قبل هم مطرح شده ولی چون ارزش زمینی که شهرداری از وزارت ورزش می خواست به مراتب بیشتر از این دو ورزشگاه بود، مورد پذیرش کارشناسان دولت قرار نگرفت و انجام نشد.

انتهای پیام/

 

 

کدخبر: 803403 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟