میرزازاده: اهداف بزرگی در سر دارم/ دوستان نباید در کشتی سنگ‌اندازی کنند

امین میرزازاده در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص ارزیابی خود از مسابقه انتخابی بین خود و علی اکبر یوسفی اظهار کرد: بالاخره طبق نظر کادرفنی ، تصمیم به این گرفته شد تا یک مسابقه انتخابی بین من و یوسفی برگزار شود و ما هم از این تصمیم تبعیت کردیم. در این مدت تلاش کردم تمرینات خوبی را پشت سر بگذارم تا با بدنی آماده به این کشتی برسم. خوشحالم از اینکه با دعای خانواده عزیزم و همچنین مردم کشورم از این 2 کشتی سربلند بیرون آمدم.

وی افزود: مسابقه خوبی  بود، زیرا هم من و هم علی اکبر به سبک کشتی یکدیگر آشنایی داشتیم . اهداف بزرگ من کسب بهترین نتایج در قهرمانی جهان و همچنین المپیک پاریس هستند و این مسابقه هم در این مسیر بود.

عضو تیم ملی کشتی فرنگی با تشکر از تماشاگران برای حمایت از او در روز مسابقه با یوسفی گفت: در ابتدای امر باید به این نکته اشاره کنم که پس از حدود 3 سال که اجازه حضور تماشاگران در سالن‌های کشتی به دلیل ویروس منحوس کرونا داده نمی‌شد و مسابقات با حضور آن‌ها چندان جذابیتی نداشت، حضورشان در سالن 12 هزار نفری شور نشاط خاصی ایجاد کرده بود. امیدوارم بتوانم جواب محبت این عزیزان را با کسب مرغوب‌ترین مدال‌ها بدهم.

میرزازاده در پاسخ به این برای مسابقات جهانی چه هدفی را دنبال می‌کند، بیان کرد: باید تا 48 ساعت دیگر در اردوها حضور پیدا کنم و پس از آن تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا با حضور در تمرینات به بهترین آمادگی ممکن برسم که با یک آمادگی خوب در رقابت‌های صربستان کشتی بگیرم. امیدوارم بتوانم تمریناتم را به خوبی پشت سر بگذارم و به هدفی که دارم برسم. باید بگویم همه کشتی‌گیران در این مسابقات خوب خواهند بود، زیرا همه انگیزه دارند که بتوانند بهترین کشتی‌شان را بگیرند. هدف تمام ما کشتی‌گیران این است که مانند همیشه با نتایج خوب کشتی را رو سفید کنیم. 

وی با انتقاد از بودجه تعلق گرفته به فدراسیون کشتی اظهار کرد: در این مدت جناب دبیر تمام تلاشش را به کار گرفته تا زیر ساخت‌های مناسبی برای ما فراهم و در این مسیر هم نیاز است مسئولان یاری و سنگ‌اندازی نکنند تا شرایط کشتی روز به روز بهتر شود. همه می‌دانند که بودجه کشتی کم است و سال‌هاست این رشته از مشکلات اقتصادی رنج می‌برد. کشتی به عنوان یک رشته پرافتخار، باید بیش از دیگر رشته‌ها به آن توجه شود. اگر به این رشته پرافتخار المپیکی بها داده شود افتخارات بزرگی در المپیک‌ها برای ما رقم خواهد خورد.

ملی‌پوش کشتی فرنگی در پایان در مورد اینکه نظرش ابراز احساسات مردم برای انداختن عکس یادگاری با یزدانی چیست، گفت: بالاخره کشتی بین مردم از جایگاه خاصی برخوردار است و از همه مهم‌تر اینکه حسن آقا هم محبوبیت فراوانی بین مردم دارد. به همین دلیل به تشک آمدند تا با او عکس یادگاری بگیرند و گرنه موضوع دیگری نبود. 

انتهای پیام/

کدخبر: 802535 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟