جهانی: مورایس مربی بااخلاقی است/ نویدکیا در ایران لنگه ندارد

« میلاد جهانی » در گفت‌وگو با رکنا، درخصوص اینکه چرا انتقالش به لیگ ارمنستان انجام نشد اظهار داشت: قرار بود با «احمد الجبوری» به لیگ ارمنستان برویم البته داستان او را نمی‌دانم ولی به این خاطر که باشگاه سپاهان با باشگاه ارمنستانی صحبت کرد، بعد از آن به این کشور سفر کردم، حتی در تمرینات گروهی و بدنسازی تیم هم حاضر شدم ولی بعد از آنکه باشگاه زنگ زد و گفت فیفا یک بیانیه جدید ارسال کرده مبنی براینکه اگر بازیکن قرارداد ببندد یک ماه بخواهد در یک تیم بماند، قراداد خود به خود فسخ میشود مگر اینکه قرارداد  6 ماهه باشد. بعد از آن به این خاطر که قرارداد داشتم به ایران برگشتم.

وی درخصوص تصمیمش برای آینده فوتبال ادامه داد: همچنان با سپاهان قرارداد دارم به دنبال تمدید با باشگاه هستم. البته این موضوع به تصمیم و نظر باشگاه هم برمی‌گردد. سه شنبه هفته گذشته برای اولین‌بار سرتمرین رفتم زیرنظر مربی و کادرجدید تمرین کردم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان درخصوص همکاری با مورایس افزود: آقای مورایس مربی بزرگ و باتجربه‌ای هستند. در اولین جلسه تمرین به خوبی مشخص بود که او خیلی مربی بااخلاقی است. تردید ندارم که عملکرد موفقیت‌آمیزی در تیم خواهد داشت، چرا که سپاهان با هر مربی، بازیکنی به این سادگی‌ها قرارداد امضا نمی‌کند مگر آنکه کارش را به خوبی بلد باشد.

جهانی درمورد همکاری با «محرم نویدکیا» گفت: آقا محرم باعث پیوستنم به سپاهان شد. واقعا او از لحاظ اخلاقی و رفتاری، یکی از مربیانی است که نمونه‌اش در فوتبال ایران اصلا یافت نمی‌شود. باعث افتخار است که زیر نظر او کار کردم. امیدوارم که در آینده افتخار شاگردی او نصیبم شود.

وی درمورد اینکه آیا از عملکردش در سپاهان رضایت داشته گفت: به هرحال فصل گذشته فرصت کمتری نسبت به قبل برای بازی کردن نصیبم شد. ولی با این حال فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتم درمجموع از نمایش خودم رضایت دارم.

انتهای پیام/

کدخبر: 801971 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟