علی‌قارداشی:هدفمان از حضور در کشورهای اسلامی کسب بهترین نتیجه است

مهرداد علی‌قارداشی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار کرد: خوشبختانه تمام بچه‌ها آماده هستند و در رویدادهایی که در آن شرکت داشته‌اند، نشان دادند که از آمادگی خوبی برخوردار هستند. البته من از شرایط و میزان آمادگی کشورهای دیگر خبری ندارم اما در این مدت بچه‌های ما درگیر لیگ داخلی و خارجی بوده‌اند. اردوهای خوبی برای آن‌ها گذاشته شده و امیدوارم تمام این اتفاقات دست به دست هم دهد  تا روز، روز آن‌ها باشد و خوب نتیجه بگیرند. البته این‌گونه نیست که مدال این بازی‌ها را برای ایران کنار گذاشته باشند، زیرا همه کشورها برای کسب نتیجه در بازی‌ها شرکت می‌کنند. می‌خواهیم به تلاش خود برای کسب موفقیت‌های بیشتر ادامه دهیم.

وی افزود: تیم‌هایی که برای حضور در قونیه اعلام آمادگی کرده‌اند پیشینه حضور در این بازی‌ها را دارند و قطعأ با آمادگی و شرایط خوب به قونیه می‌آیند. نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، امیرحسین هدایی و افشین نوروزی در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت خواهند کرد. در بخش بانوان هم نداشهسواری، شیما صفایی و پریناز حاجیلو ترکیب تیم ملی را تشکیل می‌دهند. کشورهای اسلامی اولین رویداد جدی ما در سال جاری است و از این‌رو تمام تلاش و هدفمان از حضور در بازی‌های اسلامی کسب بهترین نتیجه همراه با مدال است، آن هم به واسطه تیم یکدستی که در اختیار داریم.

رییس فدراسیون تنیس روی میز در پاسخ به این سوال که شرایط مالی این فدراسیون چگونه است، گفت: بالاخره همه ما شرایط اقتصادی را درک می‌کنیم اما چیزی که مشخص است اینکه وزارت ورزش باید دریافتی داشته باشد تا آن را به فدراسیون‌های ورزشی اختصاص دهد. البته در این میان هم خود ما باید جذب منابع مالی از طرق‌های مختلف داشته باشیم تا بتوانیم شرایط بهتری ایجاد کنیم، زیرا در طول سال باید اردو برای ملی پوشان تشکیل دهیم و در کنار آن اعزام‌های مختلفی به مسابقات داریم که تمام این‌ها مستلزم داشتن منابع مالی خوب است تا به مشکل برنخوریم. از طرفی ما مجبوریم که تمام رده‌ها را پوشش دهیم و اعزام داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

کدخبر: 801269 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟