مصدومیت ملی پوش وزنه برداری پس از حمله افراد ناشناس

به گزارش رکنا، عصر امروز ایوب موسوی ملی پوش وزنه برداری در استان خوزستان مورد ضرب شتم افراد ناشناس قرار گرفت و در این حادثه از ناحیه دست دچار شکستگی و از ناحیه سر نیز شکافتگی شد. به همین دلیل برای مدتی دور از میادین خواهد بود.

او در این رابطه به خبرنگار ما گفت: به همراه برادرم یک کافه در استان خودمان داریم که متاسفانه بین برادرم و یک نفر که در آنجا بود بحث جزئی به وجود آمد و من از آن فرد خاطی درخواست کردم از بگو مگو کردن خودداری کند و از کافه برود. البته پس از چند دقیقه مشاهده کردیم آن فرد با چند نفر دیگر همراه با چوب و چاقو به ما حمله ور شدند و در این سانحه دست من با شکستی مواجه و سرم هم دچار شکافتگی شده است. پس از این اتفاق با پلیس تماس گرفتیم و آنها را در جریان این اتفاق قرار دادیم اما پیش از مراجعت ماموران نیروی انتظامی آن چند نفر از صحنه حادثه متواری شدند.

وی تصریح کرد: در این سانحه استخوان دستم شکست و پس از بررسی پزشک او به من گفت نیاز به عمل جراحی دارم. تصمیم دارم دوباره مورد معاینه مجدد قرار بگیرم تا بهتر میزان مصدومیتم مشخص شود اما هر چه است فعلا نمی توانم تا مدتی دست به وزنه شوم. الان هم  با مراجعه به پلیس از آنها شکایت کرده ایم و امیدوارم شکایت ما منجر به نتیجه شود.

گفتنی است این وزنه بردار برای بازی های همبستگی کشورهای اسلامی خودش را آماده می کرد اما با این اوصاف و اتفاق پیش آمده باید مدتی دور از میادین باشد.

کدخبر: 788255 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟